fbpx
Ograniczasz się do wpisania stanowisk Anna Maria Wisniuewska

Błędy na LinkedIn: #3 Ograniczasz się do wpisania stanowisk

Szykujesz się na randkę… Długo wyczekiwaną, więc czujesz lekkie podekscytowanie. Spotykacie się, lecz na każde zadane przez Ciebie pytanie druga strona odpowiada zdawkowo „Tak”. „Nie”, „Nie wiem”. Myślisz sobie: „Hmm, to chyba nie był najlepszy wybór…” Lubię to porównanie – spotkań na LinkedIn do randek 😉 Bo, jakby nie patrzeć, jest dość sporo podobieństw (o […]

Błędy na LinkedIn: #3 Ograniczasz się do wpisania stanowisk Czytaj dalej »

2 Błędy na LInkedin Anna Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #2 Nietworzenie profilu pod konkretną grupę

Na ulicy leży człowiek, jest nieprzytomny. Obok przechodzą ludzie, nie zwracając na niego uwagi. Jako jedyny o zimnej krwi podchodzisz i wiesz, że trzeba zrobić RKO, ale ktoś musi wezwać karetkę. Co robisz? a) wołasz: „niech ktoś wezwie pomoc!”, czyb) wskazujesz na konkretną osobę i mówisz: „Pani w czerwonej sukience, proszę zadzwonić pod 112” Ten

Błędy na LinkedIn: #2 Nietworzenie profilu pod konkretną grupę Czytaj dalej »

1 Błędy na LInkedin Anna-Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #1 Stawianie się w centrum

Oto krótki poradnikowy artykuł, który otwiera całą serię artykułów pt. „Błędy na LinkedIn”. W pierwszej kolejności opowiem Ci, jakie podejście do tworzenia opisów i treści może utrudnić Ci osiąganie celów w tym serwisie. W wielu poradnikach sprzedażowych uczą, aby zwracać się do klientów po imieniu. Dlaczego? Bo dźwięk naszego imienia jest dla nas najpiękniejszą melodią.

Błędy na LinkedIn: #1 Stawianie się w centrum Czytaj dalej »

linkedin serwis inforemacyjny anna maria wiśniewska

Jak zrobić z LinkedIn osobisty serwis informacyjny?

Według badania* przeprowadzonego w 2019 r. lekko ponad 45% osób na #LinkedIn jest skrytoczytaczami. Oznacza to, że niemal POŁOWA z nas, z osób w tym serwisie, jedynie obserwuje to, co inni tam publikują, nie dając „złamanego lajka” 😉 Zostawię teraz to, co to znaczy dla tworzących. Ale do czego takie skrytoczytanie prowadzi samych skrytoczytaczy? 😉

Jak zrobić z LinkedIn osobisty serwis informacyjny? Czytaj dalej »

Kreowanie wizerunku Anna-Maria Wiśniewska

Skuteczne kreowanie wizerunku: 3 największe obiekcje

Jesteś osobą, która ostrożnie podchodzi do kwestii personal brandingu? Być może ktoś obiecywał Ci gruszki na wierzbie i się do tego zraziłeś? Albo też uważasz, że budowanie marki jest Ci niepotrzebne? Niezależnie od powodów, jeśli wciąż jesteś nieprzekonany, czy to jest coś, o co powinieneś zadbać, zapraszam do lektury artykułu „Skuteczne kreowanie wizerunku: największe obiekcje”

Skuteczne kreowanie wizerunku: 3 największe obiekcje Czytaj dalej »

Skuteczne kreowanie wizerunku: wyznaczanie celów

Skuteczne kreowanie wizerunku: wyznaczanie celów

Gdzieś ostatnio przeczytałam ciekawy tekst. Brzmiał mniej więcej „Uważam, że jest zupełnie w porządku to, że ktoś w życiu nie ma celów, a po prostu dryfuje przez nie z radością witając przydarzające się okazje”. Ponieważ jestem wielką orędowniczką posiadania celów, bo uważam, że jak się ich nie ma, trudno dojść gdziekolwiek, na początku, po przeczytaniu

Skuteczne kreowanie wizerunku: wyznaczanie celów Czytaj dalej »

Jak kreować wizerunek w sieci w zgodzie ze sobą 1

Jak kreować wizerunek w sieci w zgodzie ze sobą

Co masz zrobić, aby zbudować spójną, autentyczną i skuteczną markę osobistą pozostając jednocześnie sobą, robiąc to lekko, bez spinania się? Tytuł tego artykułu to „Jak kreować wizerunek w zgodzie ze sobą”. Koniec tego zdania jest bardzo ważny – bo definiuje całą moją filozofię pracy. Dążę do tego, aby wszystko co robię ja sama, a także

Jak kreować wizerunek w sieci w zgodzie ze sobą Czytaj dalej »

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach?

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach?

“Jestem rozczarowany pani zachowaniem…”“Przestaję obserwować Wasz fanpage!”“Cóż za brak profesjonalizmu! Wciskanie nam swoich poglądów jest nie na miejscu!” Od chwili wydania wyroku TK w kwestii zakazu aborcji przyglądam się dyskursowi w Internecie. Chyba nie trudno stwierdzić, że społeczeństwo czyli MY, a przynajmniej znaczna jego część, w końcu doszliśmy do granic wściekłości (choć powinno stać się to już dawno i nie

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach? Czytaj dalej »

social selling wizerunek firmy pracownika

Osobny profil zawodowy w SM – dlaczego to NIE działa?

Czy Ty lub Twój pracownik ma w sobie dwie osobowości? To pytanie (oczywiście żartem) nasuwa mi się zawsze, kiedy ze strony rozmówcy pada: “Chciałbym stworzyć sobie osobny profil zawodowy. Taki, że imię, nazwisko i stanowisko. I tam bym wrzucał, co robię w pracy i dodawał ludzi. I moi pracownicy też żeby taki mieli”. Postawmy więc

Osobny profil zawodowy w SM – dlaczego to NIE działa? Czytaj dalej »

11 Pozytywne skutki pandemii

11 pozytywnych skutków pandemii: sprawdź, co możesz zyskać

Kiedy zaczynam pracować z nowymi klientami, jedno z pierwszych pytań, jakie teraz zadaję, to:  “Jak Twoja praca zmieniła się w czasie pandemii? Jak to wpływa na Twoją działalność?”. Ostatnio otrzymałam bardzo budującą odpowiedź:  Nie mogłam podpisywać umów bez fizycznego spotkania z klientem – teraz mogę.  Pociągnęłam więc temat dalej i zapytałam: “Jakie widzisz z tej zmiany korzyści?”

11 pozytywnych skutków pandemii: sprawdź, co możesz zyskać Czytaj dalej »

Scroll to Top

Kurs online

LinkedIn

w 7 krokach

Anna-Maria Wiśniewska

Jeśli od pracy 1:1 wolisz pracę własnym tempem, sprawdź mój kurs online! Wykorzystaj moc swojej marki do osiągania celów zawodowych.