fbpx

marketing

Groch, mydło i powidło marketingu, czyli ustrzeż się błędów w promocji

Kiedy rozpoczynasz swój biznes to – wiadomo – chcesz, aby jak najszybciej się rozwinął, nabrał wiatru w żagle, aby dowiedziało się o nim jak najwięcej osób. I aby od Ciebie kupowali. Nic w tym dziwnego, tak działa handel. Ale droga na skróty, chęć przyspieszenia niektórych naturalnych procesów, to zły kierunek. I jak widzę zachowania niektórych […]

Groch, mydło i powidło marketingu, czyli ustrzeż się błędów w promocji Czytaj dalej »

Jak zaskoczyć swoich klientów na święta?

Lubię działać na dużą skalę. To przynosi świetne efekty! Na szczęście miałam taką możliwość, bo mój klient, Blikpol – Laserowa korekcja wzroku, przystał na moją propozycję stworzenia świątecznego klipu. Jaką wartość wnosi taka inicjatywa? Przede wszystkim ma wartość dla samego zespołu – w firmach, gdzie jest sporo pracowników, nic tak nie łączy jak działanie dla wspólnego dobra.

Jak zaskoczyć swoich klientów na święta? Czytaj dalej »

Jak uzupełnić profil na LinkedIn + wyniki metamorfozy

Dawno, dawno temu… organizowałam konkurs, gdzie wygrać można było metamorfozę profilu na LInkedIn. Z różnych przyczyn dopiero teraz mogę ogłosić koniec prac nad ostatnim zwycięskim profilem. Ale w międzyczasie pojawiło się kilka dodatkowych wniosków, a oto jeden z nich. Ostatnio brałam udział w warsztatach, które organizowała koleżanka z branży marketingowej, Joanna Staniszewska. Warsztaty te prowadziło

Jak uzupełnić profil na LinkedIn + wyniki metamorfozy Czytaj dalej »

Obecność marki w Internecie – gdzie jest Twoja?

Czy ktoś z Was kiedykolwiek zauważył, że są różne miejsca, w których marka może przebywać w Internecie? Chodzi mi o to, jak może „przedostać się na salony”, czyli w ogóle zaistnieć w sieci. Są 3 aktywności, które jej to umożliwiają, a ilustruje to poniższa infografika. Jak sądzicie, która z powyższych pozycji jest najbardziej wartościowa dla samej

Obecność marki w Internecie – gdzie jest Twoja? Czytaj dalej »

Alfabet mediów społecznościowych. B jak blog.

Idziemy dalej z Alfabetem social mediów. Masz już bloga? Czy wiesz, że posiadanie wartościowego bloga na stronie daje wymierne korzyści dla Ciebie i Twojej marki? W tym video zabrałam najważniejsze  informacje dotyczące prowadzenia bloga. Oczywiście, oprócz korzyści tam wymienionych istnieje mnóstwo innych… Pytanie brzmi – czy znajdujesz jakieś dla siebie? Podziel się nimi ze mną w komentarzach,

Alfabet mediów społecznościowych. B jak blog. Czytaj dalej »

Scroll to Top

Kurs online

LinkedIn

w 7 krokach

Anna-Maria Wiśniewska

Jeśli od pracy 1:1 wolisz pracę własnym tempem, sprawdź mój kurs online! Wykorzystaj moc swojej marki do osiągania celów zawodowych.