fbpx

social media

Anna-Maria Wiśniewska promocja marki na Instagramie

11 sposobów promocji marki na Instagramie

Klienci często pytają mnie, jak pozyskać więcej followersów (obserwujących) na Instagramie. Postanowiłam wykonać grafikę z zestawienie podstawowych kwestii, które niemal każda marka powinna znać i wdrożyć, jeśli chce z sukcesem zacząć komunikację w social mediach (nie tylko na Insta), a także obserwować wzrosty. Dlatego prezentuję 11 sposobów promocji marki na Instagramie, które zacznij stosować od razu! […]

11 sposobów promocji marki na Instagramie Czytaj dalej »

Naga prawda o działaniach w social media (cz. 2) – rozmowa z Danielem Bossym

Kolejny poniedziałek i kolejna rozmowa z ekspertem od (m.in.) mediów społecznościowych. Daniel Bossy to właściciel platform edukacyjnych z zakresu sprzedaży i marketingu internetowego. Specjalista w wykorzystaniu Social Media do celów biznesowych, tworzeniu baz mailingowych oraz przeprowadzania kampanii sprzedażowych. Prowadzi liczne szkolenia na żywo oraz online. Założyciel Akademii Sukcesu, właściciel platformy mindster.pl. Dlaczego zdecydowałeś się na pracę z

Naga prawda o działaniach w social media (cz. 2) – rozmowa z Danielem Bossym Czytaj dalej »

Naga prawda o działaniach w social media, czyli 5 pytań do eksperta

Niedawno zapowiadałam cały cykl rozmów z ekspertami z różnych dziedzin. Dziś rozpoczynamy od – jakżeby inaczej – mediów społecznościowych! Na pierwszy ogień idzie Monika Czaplicka, która w branży social media działa od 8 lat. Stworzyła agecję Wobuzz, przez lata zaj­mo­wała się marketingiem szep­ta­nym oraz przy­go­to­wy­wa­niem stra­te­gii marketingowych. Pro­wa­dzi fan­page „Kry­zysy wybu­chają w week­endy” oraz bloga cza​plicka​.eu. Wydała książkę „Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media”

Naga prawda o działaniach w social media, czyli 5 pytań do eksperta Czytaj dalej »

Jakie zagrożenia czyhają na Ciebie na Facebooku? SCAM jako jedno z nich.

Otaczają nas ogromne ilości różnego rodzaju treści. Jest ich tak wiele, że przeciętny użytkownik portali społecznościowych często nie zwraca uwagi na pewne niuanse, które mogę okazać się dla niego pułapką. Co prawda część tych pułapek jest szkodliwa w znikomym stopniu, ale trafiają się i takie, że możemy za naszą niefrasobliwość słono zapłacić. O czym mowa?

Jakie zagrożenia czyhają na Ciebie na Facebooku? SCAM jako jedno z nich. Czytaj dalej »

Jak pisac bloga

6 pytań, jakie powinieneś sobie zadać przed założeniem bloga

Ile razy pomyślałeś, że są rzeczy, o których warto byłoby napisać, bo Twoja wiedza jest wystarczająca, aby móc nią dzielić się z innymi? A może nawet na tym zarobić…? Ile razy znajomi pytali Cię o poradę, a Ty pomyślałeś – dobrze byłoby móc podesłać gotowca, zamiast powtarzać kolejny raz to samo?  Finalnie – ile razy

6 pytań, jakie powinieneś sobie zadać przed założeniem bloga Czytaj dalej »

Strata czasu czy gra warta świeczki? Google+

Jego pojawienie się przeszło bez większego echa. Był starą-nową marką, bo dziecko giganta Google, które z resztą nazywa się niemal tak samo, było „po prostu” jego kolejnym produktem, które – wbrew założeniom – nie wywołało okrzyków zachwytu i omdleń z wrażenia. Mowa o Google+, portalu, który – przynajmniej na polskim rynku – jest wielkim przegranym

Strata czasu czy gra warta świeczki? Google+ Czytaj dalej »

Scroll to Top

Kurs online

LinkedIn

w 7 krokach

Anna-Maria Wiśniewska

Jeśli od pracy 1:1 wolisz pracę własnym tempem, sprawdź mój kurs online! Wykorzystaj moc swojej marki do osiągania celów zawodowych.