Nazywam się
Anna-Maria Wiśniewska
I wraz z zespołem zajmuję się budowaniem wizerunku w social media, głownie na LinkedIn
Wizerunek, czy też markę osobistą, ma każdy z nas. Lecz od działań, jakie podejmujemy zależy, na jakim jest ona poziomie, czyli w jaki sposób jesteśmy postrzegani przez innych.
Nazywam się
Anna-Maria Wiśniewska
I wraz z zespołem zajmuję się budowaniem wizerunku w social media, głownie na LinkedIn
Wizerunek, czy też markę osobistą, ma każdy z nas. Lecz od działań, jakie podejmujemy zależy, na jakim jest ona poziomie, czyli w jaki sposób jesteśmy postrzegani przez innych.
Poprzez moją niemal 10-letnią pracę z Klientami dowiodłam, że świadome i konsekwentne działania w obszarze personal brandingu potrafią przynieść wiele korzyści i to często takich, które Klienta zaskoczą, oczywiście pozytywnie.
Wraz z zespołem jesteśmy tu po to, abyś osiągnął swoje cele dzięki mediom społecznościowym – głównie LinkedIn, bo tam znajdziesz wszystko, czego szukasz – klientów, pracę, biznespartnerów, inwestorów czy, po prostu, liczne okazje.
Pracuję z klientami indywidualnie nad ich wizerunkiem w social mediach oraz innymi wyzwaniami marketingowymi. Pracuję z firmami nad tym, aby pracownicy godnie je reprezentowali w Internecie.
- Napisałam książkę o budowaniu spójnego wizerunku w social media.
- Jestem wykładowcą na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.
- Przeszkoliłam ponad 3000 osób.
- Przez moje ręce przeszło niemal 100 indywidualnych osób, nad których wizerunkiem w social media pracowałam.
- Zostałam mentorem w projekcie Akcelerator Kariery.
- Zostałam mentorem w projekcie European coworkings EOI IV Edition oraz European coworkings EOI V Edition.
- Prowadzę audycję w Radio Gdańsk o budowaniu wizerunku w social media.
poznaj innych ekspertów zespołu
Ilona Klein-Tragier – zajmuje się:
- tworzeniem profili na Linkedin oraz identyfikacji wizualnej Klient,
- przygotowaniem treści oraz grafik do publikacji na profilach Linkedin dla Klientów,
- przygotowaniem treści budujących wizerunek Klienta,
- tworzeniem harmonogramów publikacji oraz wdrażaniem automatyzacji,
- wsparciem marki Wizerunek w Social Media w projektach oraz działaniach marketingowych.
umów się na bezpłatne spotkanie
o możliwościach współpracy:
zapoznaj się, co mówią nasi klienci:
Pani Anna-Maria od początku współpracy wykazywała dużą otwartość na nasze potrzeby jako dużej firmy, proponowała rozwiązania, które były dla nas adekwatne. Ponadto Pani Anna-Maria jest osobą niezwykle twórczą, kreatywną, doceniamy również jej działania misyjne – nieodpłatne warsztaty dla osób zainteresowanych dziedziną SM, a także wsparcie charytatywne schroniska dla zwierząt. Te wszystkie aktywności i doświadczenia, jakie mamy ze wspólnej pracy dowodzą, że warto z Panią Anną-Marią współpracować - jest ekspertem w swojej dziedzinie oraz reprezentuje wartości, które są również ważne dla naszej korporacji.
Kamila KowalskaHR BP w Santander Bank Polska