fbpx
Boss branding & C-level branding - jakie są cele, jakie efekty? 1

Boss branding & C-level branding – jakie są cele, jakie efekty?

Czy wiesz, jak pracy szukają późni millenialsi i Zetki? Robią research po ludziach, z którymi być może przyjdzie im pracować. Dla tych dwóch grup ważna jest atmosfera oraz autentyczność. Jak pisze Deloitte w badaniu dot. generacji: „Pokolenie Z ma obsesję na punkcie wyszukiwania 'autentycznych’ marek.” Sama nie jestem Zetką, ale późnym millenialsem i to właśnie jest dla mnie …

Boss branding & C-level branding – jakie są cele, jakie efekty? Czytaj dalej »

wyróżniający się nagłówek na swoim profilu na LinkedIn Anna-Maria Wiśniewska

Jak stworzyć wyróżniający Cię nagłówek na LinkedIn? 3 kroki

Jak stworzyć świetny, wyróżniający Cię nagłówek na swoim profilu na LinkedIn? Taki, który zaciekawi ale też poda najważniejsze z Twojego punktu widzenia informacje? Zapraszam do zapoznania się z moją propozycją. Jedynymi 4 informacjami, jakie widzimy o drugiej osobie na LinkedIn zanim wejdziemy w jej profil (czyli np. gdy ta osoba coś skomentuje) jest jej: ✔️ …

Jak stworzyć wyróżniający Cię nagłówek na LinkedIn? 3 kroki Czytaj dalej »

150 tys. organicznego zasięgu? tak! - wywiad z ratownikiem, karolem bączkowskim 2

150 tys. organicznego zasięgu? tak! – wywiad z ratownikiem, karolem bączkowskim

Karol Bączkowski – ratownik medyczny i trener pierwszej pomocy, którego organiczne zasięgi na LinkedIn dochodzą nawet do 800 tysięcy (a średnie – ok. 150 tys.), uśredniona liczba samych reakcji pod treściami to pół tysiąca, a liczba obserwujących konto to ponad 25,700. Jak osiągnęła to osoba, której działalność – na pierwszy rzut oka – nie kojarzy …

150 tys. organicznego zasięgu? tak! – wywiad z ratownikiem, karolem bączkowskim Czytaj dalej »

Anna-Maria Wiśniewska Wizerunek w social media

Marka osobista – czy jest mi potrzebna? Cz. 3

Ten artykuł jest trzecim z cyklu trzech, który odpowiada na pytanie „Marka osobista – czy jest mi potrzebna?”. Zanim go przeczytasz, koniecznie zapoznaj się z częścią pierwszą i drugą. Poprzedni artykuł zakończyło pytanie:  czy rezygnując z dzielenia się rzeczami, które mogą negatywnie wpłynąć na nasz wizerunek, nie stajemy się konformistami, którzy przestają mówić o rzeczach …

Marka osobista – czy jest mi potrzebna? Cz. 3 Czytaj dalej »

Anna-Maria Wiśniewska Wizerunek w social media

Marka osobista – czy jest mi potrzebna? Cz. 2

Ten artykuł jest drugim z cyklu trzech, który odpowiada na pytanie „Marka osobista – czy jest mi potrzebna?”. Zanim go przeczytasz, koniecznie zapoznaj się z jego pierwszą częścią tutaj. Dobrze, to odpowiedzmy zatem na dwa pytania zawarte w poprzednim tekście. Pierwsze brzmiało: jak sprawdzić, w jakim stanie jest nasza marka osobista? Jakbyśmy się nie starali, …

Marka osobista – czy jest mi potrzebna? Cz. 2 Czytaj dalej »

Marka osobista - czy jest mi potrzebna Anna-Maria Wiśniewska Wizerunek w social media

Marka osobista – czy jest mi potrzebna? Cz. 1

Myślę, że odpowiedź na pytanie „marka osobista – czy jest mi potrzebna?” należałoby zacząć od zadania innego pytania – a mianowicie od tego, kto ma markę osobistą. Myśląc o personal brandzie zazwyczaj stają nam przed oczami mówcy, przedsiębiorcy, sportowcy czy ludzie show biznesu. Ale prawda jest taka, że Ba! Marka osobista buduje się od najmłodszych …

Marka osobista – czy jest mi potrzebna? Cz. 1 Czytaj dalej »

Błędy na LInkedin piszesz ciurkiem Anna Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #9 Piszesz ciurkiem, lub – co gorsza – CAPS LOCKIEM

Co robię z tekstem napisanym ciągiem? NIE CZYTAM GO. A co robi Twój odbiorca? Zapewne to samo! Już w podstawówce uczono nas, aby tekst dzielić na akapity. Wspominano także o czymś, co zwało się „wstęp”, „rozwinięcie” i „zakończenie” 😉 Tak niewiele trzeba, aby tekst był czytelny i łatwo przyswajalny. To dlaczego utrudniamy życie naszym czytelnikom …

Błędy na LinkedIn: #9 Piszesz ciurkiem, lub – co gorsza – CAPS LOCKIEM Czytaj dalej »

Błędy na LInkedin Anna Maria Wiśniewska wersja językowa

Błędy na LinkedIn: #8 Wrzucasz dwie wersje językowe w miejsce jednej

Jeśli masz lub chcesz mieć profil w innym języku niż polski, ta wiedza jest dla Ciebie. LinkedIn doskonałym narzędziem nie jest, lecz posiada kilka przemyślanych funkcji, a jedną z nich są reguły dotyczące języka. Zauważyłam, że wiele osób nie wykorzystuje możliwości, jakie mamy w tym serwisie, stąd post który, uważam, ułatwi Ci pracę. dwie werje językowe …

Błędy na LinkedIn: #8 Wrzucasz dwie wersje językowe w miejsce jednej Czytaj dalej »

Błędy na linkedin edyfikacja anna maria wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #7 piszesz o sobie w 3 osobie l.p.

Edyfikacja. Bardzo piękne słowo, a oznacza „dobre przedstawienie, ciekawe i pozytywne zarekomendowanie”. Bycie wyedyfikowanym sprawia, że edyfikowanego postrzega się dużo lepiej, niżby ten sam o sobie mówił, bo wówczas bywa, że zakrawa to o wychwalanie się. A tak – słuchamy opowieści i wszyscy jesteśmy zadowoleni. Dodatkowo wchodzi tu jeszcze czynnik społecznego dowodu słuszności, a także …

Błędy na LinkedIn: #7 piszesz o sobie w 3 osobie l.p. Czytaj dalej »

Przepisujesz (niemal) 1:1 treść z CV do LinkedIn Anna Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #6 Przepisujesz (niemal) 1:1 treść z CV do LinkedIn

Kopiowałeś kiedyś tekst z PDF do Worda? To pewnie wiesz, że wszystko się najczęściej rozjeżdża. Ech, to uczucie irytacji… No tak, mimo, że w wielu aspektach podobne, to są to dwa różne formaty. I ja właśnie chciałabym dokonać pewnego porównania: PDF do CV, a Worda do LinkedIn. Gdzie PDF to sztywna, standardowo niezmienna forma, a …

Błędy na LinkedIn: #6 Przepisujesz (niemal) 1:1 treść z CV do LinkedIn Czytaj dalej »

Scroll to Top

Kurs online

LinkedIn

w 7 krokach

Anna-Maria Wiśniewska

Jeśli od pracy 1:1 wolisz pracę własnym tempem, sprawdź mój kurs online! Wykorzystaj moc swojej marki do osiągania celów zawodowych.