"LinkedIn to nie Facebook!" - jak dostosowywać treści?

“LinkedIn to nie Facebook!” – jak dostosowywać treści?

Ile razy spotkaliście się z kimś, kto wrzucał na LI głupie, spamowe treści, rodem z naszego ogólnoświatowego “śmietnika” – Facebooka? 😉 Samo się wtedy ciśnie na usta “LinkedIn to nie Facebook!!!”. i jak to w pełni rozumiem – sama wiele razy zżymałam się za spam na LI. Jednak jest też nieco inny kontekst tego wyrażenia, a dotyczy koncepcji siebie na każdym z serwisów społecznościowych. Jak można wywnioskować z mojego wstępu, ale też …

“LinkedIn to nie Facebook!” – jak dostosowywać treści? Czytaj dalej »

Jak robić selfie Anna-Maria Wiśniewska

Jak robić biznesowe selfie? 10 zasad do wdrożenia

Czy zastanawialiście się kiedyś nad ewolucją selfie? 😉 Chyba każdy pamięta “fotki z dziubkiem”, z których się podśmiechiwaliśmy. Wkrótce jednak selfie stało się coraz bardziej akceptowalnym sposobem na uwiecznianie chwil (zauważcie, jakie to ciekawe zjawisko – niemal całkowicie wyparło ono dawniejszą formę autografu w kształcie odręcznego podpisu!), kolejno weszło także na salony biznesowe. Dziś jest skutecznym środkiem na przyciągnięcie uwagi – nie da się ukryć, że świetnie …

Jak robić biznesowe selfie? 10 zasad do wdrożenia Czytaj dalej »

Anna Maria Wiśniewska Publikowanie treści

Masz blokadę przed publikowaniem treści? Oto mój sposób!

Pamiętacie, jak jakiś czas temu pisałam o tym, ile byśmy zrobili, gdybyśmy nie przejmowali się, co powiedzą na to inni ? (Link – http://bit.ly/copowiedza) Ponieważ wprowadzam w życie nawyk regularnego tworzenia treści eksperckich (bo z miksem różnych nie mam problemu, ale przyszedł czas na zmiany proporcji), przyszło mi do głowy, że mogę pomóc Wam w przełamaniu bariery tworzenia – bariery limitowania się, cenzurowania, bojaźni o to, jak NAS …

Masz blokadę przed publikowaniem treści? Oto mój sposób! Czytaj dalej »

Anna-Maria Wiśniewska odpowiedzialność

A co, jeśli ktoś straci życie pod wpływem Twojego wpisu…

Nie, ten tytuł nie jest clickbait-em. Jest zapowiedzią jak najbardziej realnego scenariusza. Zapraszam do lektury. Wszyscy jesteśmy owcami (tak, to parafraza, a do tego celowa generalizacja, nie obrażaj się). Bo chyba każdemu z nas zdarzyło się pójść za czyjąś opinią, powtórzyć ją jak własną – skądś przecież czerpiemy wiedzę. Kiedyś (bardzo dawno) robiliśmy to z książek, z uczelni, od starszych wiekiem, dzisiaj doszedł do tego Internet i – dla …

A co, jeśli ktoś straci życie pod wpływem Twojego wpisu… Czytaj dalej »

sesja fotograficzna, wizerunek

Czy da się dobrze przygotować się do sesji fotograficznej?

Dzisiejszy wpis sponsoruje ostatnia sesja zdjęciowa teamu Wizerunku w Social Media, którą odbyła się kilka dni temu. Efekty możecie podziwiać na naszej stronie 🙂 Pomyślałam, że może komuś przyda się krótki przewodnik o tym, jak ułatwić sobie życie i wyjść dobrze na zdjęciach. A przynajmniej, jak zmniejszyć ilość frustrujących rzeczy, na które, mimo wszystko, mamy wpływ (aby nie były frustrujące 😉 ). Oczywiście, że można …

Czy da się dobrze przygotować się do sesji fotograficznej? Czytaj dalej »

wizerunek media społecznościowe Anna-Maria Wiśniewska

Case study: gdy odkryta tajemnica staje się game-changerem

Kiedy przychodzą do mnie Klienci, to często pierwsze, co słyszę, to jest “Chciałbym popracować nad swoim wizerunkiem”. Jak się zapewne domyślacie, jest to temat bardzo szeroki i moim zadaniem jest, aby dowiedzieć się, czego Klient tak naprawdę potrzebuje. A tylko dzięki dociekliwości mogą czasem wyniknąć bardzo nieoczekiwane kwestie, które rzutują nie tylko na wizerunek, ale też na cały biznes klienta. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami historią, która bardzo dobrze obrazuje …

Case study: gdy odkryta tajemnica staje się game-changerem Czytaj dalej »

Jak pozyskać klientów na LinkedIn Anna-Maria Wiśniewska

WOW! Jak łatwo pozyskać klientów na LinkedIn?

Dzisiaj chcę pokazać Wam funkcję na LinkedIn (funkcję, nie funkcjonalność!), z której prawdopodobnie nie korzystacie, a więc omija Was naprawdę sporo szans na ciekawe kontakty i deale. O czym mowa? O tzw. “Poradach nt. kariery”, które każdy z nas można znaleźć na swoim profilu, na “Twojej tablicy”. “Porada nt. kariery” to opcja, dzięki której możemy podzielić się z innymi swoją wiedzą. Działa to w ten sposób, że użytkownicy LinkedIn piszą swoje zapytania wysyłając je “w eter” i czekają, …

WOW! Jak łatwo pozyskać klientów na LinkedIn? Czytaj dalej »

LinkedIn Anna-Maria Wiśniewska

Po co mnie ten LinkedIn?

Konta na LinkedIn mieć nie będę, bo każdy może sobie przecież tam napisać, co zechce. Widział to kto, same dyrektory i menedżery, z ASAPami i SKEDŻULami, w najlepszym przypadku kołcze i kołczany. Do roboty by się wzięli, a nie laurki sobie w internetach wystawiają. Jak ktoś umie i wie, to do niego sami się zgłoszą, dojdą, dopytają. Jak ktoś się chwalić musi, to znaczy że wcale taki dobry nie jest. I poczucie własnej wartości ma …

Po co mnie ten LinkedIn? Czytaj dalej »

Przewiń do góry