fbpx
wyróżniający się nagłówek na swoim profilu na LinkedIn Anna-Maria Wiśniewska

Jak stworzyć wyróżniający Cię nagłówek na LinkedIn? 3 kroki

Jak stworzyć świetny, wyróżniający Cię nagłówek na swoim profilu na LinkedIn? Taki, który zaciekawi ale też poda najważniejsze z Twojego punktu widzenia informacje? Zapraszam do zapoznania się z moją propozycją. Jedynymi 4 informacjami, jakie widzimy o drugiej osobie na LinkedIn zanim wejdziemy w jej profil (czyli np. gdy ta osoba coś skomentuje) jest jej: ✔️ …

Jak stworzyć wyróżniający Cię nagłówek na LinkedIn? 3 kroki Czytaj dalej »

150 tys. organicznego zasięgu? tak! - wywiad z ratownikiem, karolem bączkowskim 1

150 tys. organicznego zasięgu? tak! – wywiad z ratownikiem, karolem bączkowskim

Karol Bączkowski – ratownik medyczny i trener pierwszej pomocy, którego organiczne zasięgi na LinkedIn dochodzą nawet do 800 tysięcy (a średnie – ok. 150 tys.), uśredniona liczba samych reakcji pod treściami to pół tysiąca, a liczba obserwujących konto to ponad 25,700. Jak osiągnęła to osoba, której działalność – na pierwszy rzut oka – nie kojarzy …

150 tys. organicznego zasięgu? tak! – wywiad z ratownikiem, karolem bączkowskim Czytaj dalej »

Anna-Maria Wiśniewska Wizerunek w social media

Marka osobista – czy jest mi potrzebna? Cz. 3

Ten artykuł jest trzecim z cyklu trzech, który odpowiada na pytanie „Marka osobista – czy jest mi potrzebna?”. Zanim go przeczytasz, koniecznie zapoznaj się z częścią pierwszą i drugą. Poprzedni artykuł zakończyło pytanie:  czy rezygnując z dzielenia się rzeczami, które mogą negatywnie wpłynąć na nasz wizerunek, nie stajemy się konformistami, którzy przestają mówić o rzeczach …

Marka osobista – czy jest mi potrzebna? Cz. 3 Czytaj dalej »

Anna-Maria Wiśniewska Wizerunek w social media

Marka osobista – czy jest mi potrzebna? Cz. 2

Ten artykuł jest drugim z cyklu trzech, który odpowiada na pytanie „Marka osobista – czy jest mi potrzebna?”. Zanim go przeczytasz, koniecznie zapoznaj się z jego pierwszą częścią tutaj. Dobrze, to odpowiedzmy zatem na dwa pytania zawarte w poprzednim tekście. Pierwsze brzmiało: jak sprawdzić, w jakim stanie jest nasza marka osobista? Jakbyśmy się nie starali, …

Marka osobista – czy jest mi potrzebna? Cz. 2 Czytaj dalej »

Marka osobista - czy jest mi potrzebna Anna-Maria Wiśniewska Wizerunek w social media

Marka osobista – czy jest mi potrzebna? Cz. 1

Myślę, że odpowiedź na pytanie „marka osobista – czy jest mi potrzebna?” należałoby zacząć od zadania innego pytania – a mianowicie od tego, kto ma markę osobistą. Myśląc o personal brandzie zazwyczaj stają nam przed oczami mówcy, przedsiębiorcy, sportowcy czy ludzie show biznesu. Ale prawda jest taka, że Ba! Marka osobista buduje się od najmłodszych …

Marka osobista – czy jest mi potrzebna? Cz. 1 Czytaj dalej »

Błędy na LInkedin piszesz ciurkiem Anna Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #9 Piszesz ciurkiem, lub – co gorsza – CAPS LOCKIEM

Co robię z tekstem napisanym ciągiem? NIE CZYTAM GO. A co robi Twój odbiorca? Zapewne to samo! Już w podstawówce uczono nas, aby tekst dzielić na akapity. Wspominano także o czymś, co zwało się „wstęp”, „rozwinięcie” i „zakończenie” 😉 Tak niewiele trzeba, aby tekst był czytelny i łatwo przyswajalny. To dlaczego utrudniamy życie naszym czytelnikom …

Błędy na LinkedIn: #9 Piszesz ciurkiem, lub – co gorsza – CAPS LOCKIEM Czytaj dalej »

Błędy na LInkedin Anna Maria Wiśniewska wersja językowa

Błędy na LinkedIn: #8 Wrzucasz dwie wersje językowe w miejsce jednej

Jeśli masz lub chcesz mieć profil w innym języku niż polski, ta wiedza jest dla Ciebie. LinkedIn doskonałym narzędziem nie jest, lecz posiada kilka przemyślanych funkcji, a jedną z nich są reguły dotyczące języka. Zauważyłam, że wiele osób nie wykorzystuje możliwości, jakie mamy w tym serwisie, stąd post który, uważam, ułatwi Ci pracę. dwie werje językowe …

Błędy na LinkedIn: #8 Wrzucasz dwie wersje językowe w miejsce jednej Czytaj dalej »

Błędy na linkedin edyfikacja anna maria wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #7 piszesz o sobie w 3 osobie l.p.

Edyfikacja. Bardzo piękne słowo, a oznacza „dobre przedstawienie, ciekawe i pozytywne zarekomendowanie”. Bycie wyedyfikowanym sprawia, że edyfikowanego postrzega się dużo lepiej, niżby ten sam o sobie mówił, bo wówczas bywa, że zakrawa to o wychwalanie się. A tak – słuchamy opowieści i wszyscy jesteśmy zadowoleni. Dodatkowo wchodzi tu jeszcze czynnik społecznego dowodu słuszności, a także …

Błędy na LinkedIn: #7 piszesz o sobie w 3 osobie l.p. Czytaj dalej »

Przepisujesz (niemal) 1:1 treść z CV do LinkedIn Anna Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #6 Przepisujesz (niemal) 1:1 treść z CV do LinkedIn

Kopiowałeś kiedyś tekst z PDF do Worda? To pewnie wiesz, że wszystko się najczęściej rozjeżdża. Ech, to uczucie irytacji… No tak, mimo, że w wielu aspektach podobne, to są to dwa różne formaty. I ja właśnie chciałabym dokonać pewnego porównania: PDF do CV, a Worda do LinkedIn. Gdzie PDF to sztywna, standardowo niezmienna forma, a …

Błędy na LinkedIn: #6 Przepisujesz (niemal) 1:1 treść z CV do LinkedIn Czytaj dalej »

Błędy na LinkedIn: #5 Rozpoczynasz wypełnianie swojego profilu od nagłówka Anna Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #5 Rozpoczynasz wypełnianie swojego profilu od nagłówka

Czy wiesz, że pisząc książkę wstęp dodaje się na końcu? Jak myślisz, dlaczego? Jest tak, ponieważ treść książki się kształtuje z czasem. Niezależnie, czy jest to powieść czy książka naukowa, dopiero po jej ukończeniu można napisać wstęp, który będzie dobrą zapowiedzią, czego czytelnik dowie się ze środka. Wiem, bo sama napisałam przecież książkę („Twój wizerunek …

Błędy na LinkedIn: #5 Rozpoczynasz wypełnianie swojego profilu od nagłówka Czytaj dalej »

Przewiń do góry

Kurs online

LinkedIn

w 7 krokach

Anna-Maria Wiśniewska

Jeśli od pracy 1:1 wolisz pracę własnym tempem, sprawdź mój kurs online! Wykorzystaj moc swojej marki do osiągania celów zawodowych.