fbpx
1 Błędy na LInkedin Anna-Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #1 Stawianie się w centrum

Oto krótki poradnikowy artykuł, który otwiera całą serię artykułów pt. „Błędy na LinkedIn”. W pierwszej kolejności opowiem Ci, jakie podejście do tworzenia opisów i treści może utrudnić Ci osiąganie celów w tym serwisie. W wielu poradnikach sprzedażowych uczą, aby zwracać się do klientów po imieniu. Dlaczego? Bo dźwięk naszego imienia jest dla nas najpiękniejszą melodią. To właśnie je wychwycimy najszybciej, nawet niezbyt wyraźnie słysząc czyjąś wypowiedź. …

Błędy na LinkedIn: #1 Stawianie się w centrum Czytaj dalej »

linkedin serwis inforemacyjny anna maria wiśniewska

Jak zrobić z LinkedIn osobisty serwis informacyjny?

Według badania* przeprowadzonego w 2019 r. lekko ponad 45% osób na #LinkedIn jest skrytoczytaczami. Oznacza to, że niemal POŁOWA z nas, z osób w tym serwisie, jedynie obserwuje to, co inni tam publikują, nie dając „złamanego lajka” 😉 Zostawię teraz to, co to znaczy dla tworzących. Ale do czego takie skrytoczytanie prowadzi samych skrytoczytaczy? 😉 konsewkencje pozostawania w cieniu Przede wszystkim do tego, że sami siebie pozbawiają nowych, …

Jak zrobić z LinkedIn osobisty serwis informacyjny? Czytaj dalej »

Kreowanie wizerunku Anna-Maria Wiśniewska

Skuteczne kreowanie wizerunku: 3 największe obiekcje

Jesteś osobą, która ostrożnie podchodzi do kwestii personal brandingu? Być może ktoś obiecywał Ci gruszki na wierzbie i się do tego zraziłeś? Albo też uważasz, że budowanie marki jest Ci niepotrzebne? Niezależnie od powodów, jeśli wciąż jesteś nieprzekonany, czy to jest coś, o co powinieneś zadbać, zapraszam do lektury artykułu „Skuteczne kreowanie wizerunku: największe obiekcje” (cz. 1). Po co mi w ogóle budowanie personal brandu? Można powiedzieć – no to jak …

Skuteczne kreowanie wizerunku: 3 największe obiekcje Czytaj dalej »

Skuteczne kreowanie wizerunku: wyznaczanie celów

Skuteczne kreowanie wizerunku: wyznaczanie celów

Gdzieś ostatnio przeczytałam ciekawy tekst. Brzmiał mniej więcej „Uważam, że jest zupełnie w porządku to, że ktoś w życiu nie ma celów, a po prostu dryfuje przez nie z radością witając przydarzające się okazje”. Ponieważ jestem wielką orędowniczką posiadania celów, bo uważam, że jak się ich nie ma, trudno dojść gdziekolwiek, na początku, po przeczytaniu tego cytatu nieco się wewnętrznie najeżyłam. „Ale jak to, że w życiu, tak żyć pomijając wyznaczanie celów? …

Skuteczne kreowanie wizerunku: wyznaczanie celów Czytaj dalej »

Jak kreować wizerunek w sieci w zgodzie ze sobą 1

Jak kreować wizerunek w sieci w zgodzie ze sobą

Co masz zrobić, aby zbudować spójną, autentyczną i skuteczną markę osobistą pozostając jednocześnie sobą, robiąc to lekko, bez spinania się? Tytuł tego artykułu to „Jak kreować wizerunek w zgodzie ze sobą”. Koniec tego zdania jest bardzo ważny – bo definiuje całą moją filozofię pracy. Dążę do tego, aby wszystko co robię ja sama, a także co doradzam swoich klientom, było… „odpowiednie”. Dlaczego? Bo …

Jak kreować wizerunek w sieci w zgodzie ze sobą Czytaj dalej »

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach?

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach?

“Jestem rozczarowany pani zachowaniem…”“Przestaję obserwować Wasz fanpage!”“Cóż za brak profesjonalizmu! Wciskanie nam swoich poglądów jest nie na miejscu!” Od chwili wydania wyroku TK w kwestii zakazu aborcji przyglądam się dyskursowi w Internecie. Chyba nie trudno stwierdzić, że społeczeństwo czyli MY, a przynajmniej znaczna jego część, w końcu doszliśmy do granic wściekłości (choć powinno stać się to już dawno i nie chcę tu wchodzić w kwestie patrzenia przez palce na wcześniejsze działania rządu, a także na to, że czas pandemii …

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach? Czytaj dalej »

social selling wizerunek firmy pracownika

Osobny profil zawodowy w SM – dlaczego to NIE działa?

Czy Ty lub Twój pracownik ma w sobie dwie osobowości? To pytanie (oczywiście żartem) nasuwa mi się zawsze, kiedy ze strony rozmówcy pada: “Chciałbym stworzyć sobie osobny profil zawodowy. Taki, że imię, nazwisko i stanowisko. I tam bym wrzucał, co robię w pracy i dodawał ludzi. I moi pracownicy też żeby taki mieli”. Postawmy więc sprawę jasno: taki ruch to strzał w kolano. Wiem, bo KIEDYŚ SAMA ZROBIŁAM TEN BŁĄD (Jarku …

Osobny profil zawodowy w SM – dlaczego to NIE działa? Czytaj dalej »

11 Pozytywne skutki pandemii

11 pozytywnych skutków pandemii: sprawdź, co możesz zyskać

Kiedy zaczynam pracować z nowymi klientami, jedno z pierwszych pytań, jakie teraz zadaję, to:  “Jak Twoja praca zmieniła się w czasie pandemii? Jak to wpływa na Twoją działalność?”. Ostatnio otrzymałam bardzo budującą odpowiedź:  Nie mogłam podpisywać umów bez fizycznego spotkania z klientem – teraz mogę.  Pociągnęłam więc temat dalej i zapytałam: “Jakie widzisz z tej zmiany korzyści?” I otrzymałam odpowiedź: Mogę zwiększyć zasięg na ogólnokrajowy, zaoszczędzę mnóstwo czasu – nie muszę jechać …

11 pozytywnych skutków pandemii: sprawdź, co możesz zyskać Czytaj dalej »

"LinkedIn to nie Facebook!" - jak dostosowywać treści?

„LinkedIn to nie Facebook!” – jak dostosowywać treści?

Ile razy spotkaliście się z kimś, kto wrzucał na LI głupie, spamowe treści, rodem z naszego ogólnoświatowego “śmietnika” – Facebooka? 😉 Samo się wtedy ciśnie na usta “LinkedIn to nie Facebook!!!”. i jak to w pełni rozumiem – sama wiele razy zżymałam się za spam na LI. Jednak jest też nieco inny kontekst tego wyrażenia, a dotyczy koncepcji siebie na każdym z serwisów społecznościowych. Jak można wywnioskować z mojego wstępu, ale też …

„LinkedIn to nie Facebook!” – jak dostosowywać treści? Czytaj dalej »

Jak robić selfie Anna-Maria Wiśniewska

Jak robić biznesowe selfie? 10 zasad do wdrożenia

Czy zastanawialiście się kiedyś nad ewolucją selfie? 😉 Chyba każdy pamięta “fotki z dziubkiem”, z których się podśmiechiwaliśmy. Wkrótce jednak selfie stało się coraz bardziej akceptowalnym sposobem na uwiecznianie chwil (zauważcie, jakie to ciekawe zjawisko – niemal całkowicie wyparło ono dawniejszą formę autografu w kształcie odręcznego podpisu!), kolejno weszło także na salony biznesowe. Dziś jest skutecznym środkiem na przyciągnięcie uwagi – nie da się ukryć, że świetnie …

Jak robić biznesowe selfie? 10 zasad do wdrożenia Czytaj dalej »

Przewiń do góry

Czy zdążysz?
ostatnie sztuki mojej książki!

Zaufanie jest walutą przyszłości, dzięki której realizujesz swoje cele. 

Zaufanie wielu możesz zdobyć, jeśli będziesz umiejętnie budował swoją markę osobistą.

Moja książka „Wizerunek w social media” jest przewodnikiem, który przeprowadzi Cię przez cały proces. Zostały ostatnie sztuki, a nie będzie trzeciego wydania.

Sprawdź teraz!