fbpx
STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach?

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach?

“Jestem rozczarowany pani zachowaniem…”“Przestaję obserwować Wasz fanpage!”“Cóż za brak profesjonalizmu! Wciskanie nam swoich poglądów jest nie na miejscu!” Od chwili wydania wyroku TK w kwestii zakazu aborcji przyglądam się dyskursowi w Internecie. Chyba nie trudno stwierdzić, że społeczeństwo czyli MY, a przynajmniej znaczna jego część, w końcu doszliśmy do granic wściekłości (choć powinno stać się to już dawno i nie chcę tu wchodzić w kwestie patrzenia przez palce na wcześniejsze działania rządu, a także na to, że czas pandemii …

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach? Czytaj dalej »

social selling wizerunek firmy pracownika

Osobny profil zawodowy w SM – dlaczego to NIE działa?

Czy Ty lub Twój pracownik ma w sobie dwie osobowości? To pytanie (oczywiście żartem) nasuwa mi się zawsze, kiedy ze strony rozmówcy pada: “Chciałbym stworzyć sobie osobny profil zawodowy. Taki, że imię, nazwisko i stanowisko. I tam bym wrzucał, co robię w pracy i dodawał ludzi. I moi pracownicy też żeby taki mieli”. Postawmy więc sprawę jasno: taki ruch to strzał w kolano. Wiem, bo KIEDYŚ SAMA ZROBIŁAM TEN BŁĄD (Jarku …

Osobny profil zawodowy w SM – dlaczego to NIE działa? Czytaj dalej »

11 Pozytywne skutki pandemii

11 pozytywnych skutków pandemii: sprawdź, co możesz zyskać

Kiedy zaczynam pracować z nowymi klientami, jedno z pierwszych pytań, jakie teraz zadaję, to:  “Jak Twoja praca zmieniła się w czasie pandemii? Jak to wpływa na Twoją działalność?”. Ostatnio otrzymałam bardzo budującą odpowiedź:  Nie mogłam podpisywać umów bez fizycznego spotkania z klientem – teraz mogę.  Pociągnęłam więc temat dalej i zapytałam: “Jakie widzisz z tej zmiany korzyści?” I otrzymałam odpowiedź: Mogę zwiększyć zasięg na ogólnokrajowy, zaoszczędzę mnóstwo czasu – nie muszę jechać …

11 pozytywnych skutków pandemii: sprawdź, co możesz zyskać Czytaj dalej »

"LinkedIn to nie Facebook!" - jak dostosowywać treści?

„LinkedIn to nie Facebook!” – jak dostosowywać treści?

Ile razy spotkaliście się z kimś, kto wrzucał na LI głupie, spamowe treści, rodem z naszego ogólnoświatowego “śmietnika” – Facebooka? 😉 Samo się wtedy ciśnie na usta “LinkedIn to nie Facebook!!!”. i jak to w pełni rozumiem – sama wiele razy zżymałam się za spam na LI. Jednak jest też nieco inny kontekst tego wyrażenia, a dotyczy koncepcji siebie na każdym z serwisów społecznościowych. Jak można wywnioskować z mojego wstępu, ale też …

„LinkedIn to nie Facebook!” – jak dostosowywać treści? Czytaj dalej »

Jak robić selfie Anna-Maria Wiśniewska

Jak robić biznesowe selfie? 10 zasad do wdrożenia

Czy zastanawialiście się kiedyś nad ewolucją selfie? 😉 Chyba każdy pamięta “fotki z dziubkiem”, z których się podśmiechiwaliśmy. Wkrótce jednak selfie stało się coraz bardziej akceptowalnym sposobem na uwiecznianie chwil (zauważcie, jakie to ciekawe zjawisko – niemal całkowicie wyparło ono dawniejszą formę autografu w kształcie odręcznego podpisu!), kolejno weszło także na salony biznesowe. Dziś jest skutecznym środkiem na przyciągnięcie uwagi – nie da się ukryć, że świetnie …

Jak robić biznesowe selfie? 10 zasad do wdrożenia Czytaj dalej »

Anna Maria Wiśniewska Publikowanie treści

Masz blokadę przed publikowaniem treści? Oto mój sposób!

Pamiętacie, jak jakiś czas temu pisałam o tym, ile byśmy zrobili, gdybyśmy nie przejmowali się, co powiedzą na to inni ? (Link – http://bit.ly/copowiedza) Ponieważ wprowadzam w życie nawyk regularnego tworzenia treści eksperckich (bo z miksem różnych nie mam problemu, ale przyszedł czas na zmiany proporcji), przyszło mi do głowy, że mogę pomóc Wam w przełamaniu bariery tworzenia – bariery limitowania się, cenzurowania, bojaźni o to, jak NAS …

Masz blokadę przed publikowaniem treści? Oto mój sposób! Czytaj dalej »

Anna-Maria Wiśniewska odpowiedzialność

A co, jeśli ktoś straci życie pod wpływem Twojego wpisu…

Nie, ten tytuł nie jest clickbait-em. Jest zapowiedzią jak najbardziej realnego scenariusza. Zapraszam do lektury. Wszyscy jesteśmy owcami (tak, to parafraza, a do tego celowa generalizacja, nie obrażaj się). Bo chyba każdemu z nas zdarzyło się pójść za czyjąś opinią, powtórzyć ją jak własną – skądś przecież czerpiemy wiedzę. Kiedyś (bardzo dawno) robiliśmy to z książek, z uczelni, od starszych wiekiem, dzisiaj doszedł do tego Internet i – dla …

A co, jeśli ktoś straci życie pod wpływem Twojego wpisu… Czytaj dalej »

sesja fotograficzna, wizerunek

Czy da się dobrze przygotować się do sesji fotograficznej?

Dzisiejszy wpis sponsoruje ostatnia sesja zdjęciowa teamu Wizerunku w Social Media, którą odbyła się kilka dni temu. Efekty możecie podziwiać na naszej stronie 🙂 Pomyślałam, że może komuś przyda się krótki przewodnik o tym, jak ułatwić sobie życie i wyjść dobrze na zdjęciach. A przynajmniej, jak zmniejszyć ilość frustrujących rzeczy, na które, mimo wszystko, mamy wpływ (aby nie były frustrujące 😉 ). Oczywiście, że można …

Czy da się dobrze przygotować się do sesji fotograficznej? Czytaj dalej »

wizerunek media społecznościowe Anna-Maria Wiśniewska

Case study: gdy odkryta tajemnica staje się game-changerem

Kiedy przychodzą do mnie Klienci, to często pierwsze, co słyszę, to jest „Chciałbym popracować nad swoim wizerunkiem”. Jak się zapewne domyślacie, jest to temat bardzo szeroki i moim zadaniem jest, aby dowiedzieć się, czego Klient tak naprawdę potrzebuje. A tylko dzięki dociekliwości mogą czasem wyniknąć bardzo nieoczekiwane kwestie, które rzutują nie tylko na wizerunek, ale też na cały biznes klienta. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami historią, która bardzo dobrze obrazuje …

Case study: gdy odkryta tajemnica staje się game-changerem Czytaj dalej »

Przewiń do góry