JESTEŚ ZMĘCZONA/Y BRAKIEM EFEKTÓW W INYCH SERWISACH?
naucz się, jak korzystać z linkedin
i pozyskiwać z niego klientów!
Dołącz do wyzwania, dzięki któremu WYPRZEDZISZ KONKURENCJĘ, znajdziesz KLIENTÓW O ZASOBNIEJSZYCH PORTFELACH i otworzysz się na WIELE NIEOCZEKIWANYCH SZANS.
Bądź z nami na żywo:
Bezpłatne wyzwanie
LinkedIn z klasą
4 dni pracy
z Twoim profilem
- 26–29 września 2022
- 11:00–11:45
- tylko 100 miejsc na Zoom!
- Możesz obejrzeć do 24h później

zapisz się na wyzwanie
(sprawdź skrzynkę i spam)
Czujesz, że LinkedIn to przydatne narzędzie, ale nie wiesz, jak go „ugryźć”?
Masz tam konto, ale porosło grubą warstwą kurzu? 😉
Twoje kontakty są przypadkowe albo z liceum, studiów lub starej pracy
i nic Ci nie dają?
Nie wiesz, jak zabrać się do odświeżenia profilu, aby miało to sens?
ZMIEŃ TO! DOŁĄCZ DO WYZWANIA „LINKEDIN Z KLASĄ”!
Poznaj plan wyzwania
- Startujemy 26.09.2022 r., kończymy 29.09.2022 r.
- Dostajesz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku
- Przez 4 kolejne dni o 11:00 widzimy się na 45-minutowym spotkaniu na Zoom
- Po każdym spotkaniu dostajesz zadania do wykonania - zarówno w otrzymanym Workbooku jak i na… LinkedIn 😉
- Myślisz, wdrażasz moją wiedzę, osiągasz efekty! Proste!
PS: Tak, nagrania będą dostępne do obejrzenia do 24h po zakończeniu wyzwania.
Czego się dowiesz na wyzwaniu?
- jak Twój autokoncept wpływa na to, co komunikujesz i co osiągasz
- czym tak naprawdę jest LinkedIn (a większość tego nie wie) i co tracisz, jeśli go zaniedbujesz
- co potrzebujesz określić, zanim w ogóle zaczniesz pracować nad profilem (bo inaczej ta praca nie będzie miała sensu)
- jak stworzyć opis profilu, który będzie Cię WŁAŚCIWIE reprezentował
- jak komunikować (się) na LinkedIn
Nazywam się
Anna-Maria Wiśniewska
Od 2014 r. z pasją buduję marki osobiste i firmowe. Od kilku lat robię to z powodzeniem na LinkedIn, przekazując swoją wiedzę na temat tego medium.
Pracuję z ekspertami 1:1 nad ich profilami, wprowadzam także na LinkediIn całe organizacje (od Prezesów, przez Zarząd po handlowców i in.). Postanowiłam jednak przybliżyć ideę LinkedIn większej liczbie osób – stąd pomysł na wyzwanie, do którego Cię serdecznie zapraszam.
