Językołamacz – LinkedIn
Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą, czym jest LinkedIn, zapraszam do tej zakładki!
Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą, czym jest LinkedIn, zapraszam do tej zakładki!
Piękna chwila za mną! Otóż mój fanpage osiągnął liczbę 1000 polubień, za co Wam bardzo dziękuję i chciałam od razu dać Wam jakąś wartość, która momentalnie przyniesie Wam korzyści. Obejrzyjcie mój film pt. „Jak bezpłatnie zwiększyć liczbę lajków?” i napiszcie mi, jakie to dało Wam rezultaty 😉
Jak bezpłatnie zwiększyć liczbę lajków? VIDEO Czytaj dalej »
23 lutego o godz. 10:00 w Gdynia InfoBox przeprowadzę BEZPŁATNE szkolenie z podstawowych kwestii dot. promowania swojej działalności w social mediach. Zapraszam tych, którzy zaczynają swoją przygodę z tą kwestią. Omówię: – wagę social mediów – podstawowe serwisy przydatne do promocji – pierwsze kroki – case study. Do zobaczenia!
Instagram to medium często niedoceniane. Wielokrotnie słyszę, że ktoś nie może się do niego przekonać… Wtedy się śmieję, że powinien sróbować Snapchata, a od razu stwierdzi, że Insta jest cudem nad cudy 🙂 Choć według mnie jest tak w istocie. Dlatego przybliżam Wam, czym jest Insta w moim cyklu Alfabetu mediów społecznościowych. Zapraszam do próbowania
Alfabet mediów społecznościowych. I jak Instagram Czytaj dalej »
UWAGA SZYBKI KONKURS z mega nagrodą! Wczoraj wygrałam podwójną wejściówkę na jutrzejszy festiwal Szczęście na głowie i chciałabym pójść na ten event z którąś/którymś z Was. Do dzisiaj do 21:00 należy (w komentarzach): 1. odpowiedzieć na pytanie: jaki jest dla mnie najbardziej interesujący profil/fanpage w mediach społecznościowych (to nie jest pytanie tendencyjne! :P) 2. uzasadnić
Do wygrania bilet na festiwal „Szczęście na głowie” w Sopocie Czytaj dalej »
E-book… Jak się do tego zabrać? Brzmi obco, wielko… A może warto? 🙂 Jasne! Zapraszam do kolejnego odcinka. Nie taki diabeł straszny, jak to mówią.
Alfabet mediów społecznościowych – E jak E-book Czytaj dalej »
W jaki sposób, i czy w ogóle, prowadzicie dialog ze swoim klientem, fanem, zainteresowanym, obserwującym w mediach społecznościowych (i nie tylko!) ? Czy słuchacie tego, co ta druga strona Wa komunikuje i odpowiadacie na ich potrzeby?
Alfabet mediów społecznościowych. D jak Dialog. Czytaj dalej »
Pamiętacie konkurs „Metamorfozę profilu LinkedIn”? Adam Spittal wygrał taką właśnie metamorfozę – o wartości 250 zł oraz godzinną konsultację z Kamilą Czarnomską – o wartości 150 zł. Fajne nagrody, prawda? 🙂 Poniżej załączam – dla porównania – profil przed i po metamorfozie. Dla dociekliwych: https://pl.linkedin.com/in/adamspittal Jak sądzicie – czy teraz Adam ma większe szanse na
O matko, ale się tych niespodzianek narobiło!! Tym razem inspiracją była wiosenna pogoda. 🙂 Oglądajcie i bądźcie czujni.
Openminded LTD z siedzibą w Unit 4E, Enterprise Court, Farfield Park, Rotherham, S63 5DB, England o numerze spółki 9431690, firma reprezentowana przez Annę-Marię Wiśniewską.
Godziny obsługi:
Pn.: 10:00–18:00
Wt.: 10:00–17:30
Śr.: 10:00–17:00
Czw.: 10:00–17:00
Pt.: 10:00–17:30
Anna-Maria Wiśniewska
Jeśli od pracy 1:1 wolisz pracę własnym tempem, sprawdź mój kurs online! Wykorzystaj moc swojej marki do osiągania celów zawodowych.
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |