⭐️ Pani Aniu, a czy ja znajdę na LinkedIn klientów? – to pytanie dostaje niebywale często. Zwykłam wtedy odpowiadać — A… dlaczego miałoby ich tam nie być? 🙂
Klient też człowiek! 😀 Skoro do tej pory sprzedawałeś ludziom, jest spora szansa, że będą też na Li 😉
Może się okazać, że aby dostosować się do wyższych wymagań będziesz musiał/a podnieść standardy, ale… to przecież świetna okazja do rozwoju, prawda?
⭐️ „No tak, ale ja mam taką dziwną branżę…”
Okej, to teraz tak:
Na LinkedIn idziemy po dużo więcej niż po stricte klientów. Idziemy po relacje – bo z relacji tworzą się okazje. Nawet jeśli czujesz, że istnieje mniejsza szansa na to, że w Twoim biznesie dzięki Li pojawi się klient (ale chętnie z tym popolemizuję), to liczba innych korzyści wydaje się nieograniczona (!).
Ponieważ – i jest tak wszędzie, a im bardziej specyficzne środowisko, tym to prawo działa lepiej…