fbpx
Błędy na LInkedin piszesz ciurkiem Anna Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #9 Piszesz ciurkiem, lub – co gorsza – CAPS LOCKIEM

Co robię z tekstem napisanym ciągiem? NIE CZYTAM GO. A co robi Twój odbiorca? Zapewne to samo!

Już w podstawówce uczono nas, aby tekst dzielić na akapity. Wspominano także o czymś, co zwało się „wstęp”, „rozwinięcie” i „zakończenie” 😉 Tak niewiele trzeba, aby tekst był czytelny i łatwo przyswajalny. To dlaczego utrudniamy życie naszym czytelnikom pisząc opisy ciurkiem, często zapominając nawet o interpunkcji, lub – o zgrozo! – pisząc CAPS LOCKIEM?

Przyczyn nie znam – choć przypuszczam, że jest to brak przykładania należytej uwagi do tego, jak piszemy. Ale przecież to, jak wyglądają nasze opisy buduje nasz WIZERUNEK. To po naszych tekstach obserwujący wyrabiają sobie o nas opinię, dlaczego więc bagatelizujemy rolę tekstów, które zamieszczamy?

Tekst napisany ciurkiem czyta się trudno, bo nasz mózg się nudzi. Poza tym – tekst  taki zlewa się, trzeba się bardziej skupić aby przenosić wzrok do właściwej linijki – a to jest męczące 😉 `Dlatego jeśli nie chcesz, aby czytelnicy faktycznie czytali Twoje opisy lub posty – daj ich mózgom rozrywkę. Użyj akapitów, przerw w tekście, wypunktowań. Ułóż z tekstu historię. Wróć myślami do lekcji polskiego 😉 O ile nie jesteś biologiem, to to, w przeciwieństwie do tego, z czego się składa pantofelek, bardzo Ci się przyda.

Powodzenia 🙂

⭐️ Sprawdź TUTAJ, jak możemy pracować nad Twoim profilem na LinkedIn

Przewiń do góry

Kurs online

LinkedIn

w 7 krokach

Anna-Maria Wiśniewska

Jeśli od pracy 1:1 wolisz pracę własnym tempem, sprawdź mój kurs online! Wykorzystaj moc swojej marki do osiągania celów zawodowych.