fbpx
Błędy na LInkedin piszesz ciurkiem Anna Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #9 Piszesz ciurkiem, lub – co gorsza – CAPS LOCKIEM

Co robię z tekstem napisanym ciągiem? NIE CZYTAM GO. A co robi Twój odbiorca? Zapewne to samo!

Już w podstawówce uczono nas, aby tekst dzielić na akapity. Wspominano także o czymś, co zwało się „wstęp”, „rozwinięcie” i „zakończenie” 😉 Tak niewiele trzeba, aby tekst był czytelny i łatwo przyswajalny. To dlaczego utrudniamy życie naszym czytelnikom pisząc opisy ciurkiem, często zapominając nawet o interpunkcji, lub – o zgrozo! – pisząc CAPS LOCKIEM?

Przyczyn nie znam – choć przypuszczam, że jest to brak przykładania należytej uwagi do tego, jak piszemy. Ale przecież to, jak wyglądają nasze opisy buduje nasz WIZERUNEK. To po naszych tekstach obserwujący wyrabiają sobie o nas opinię, dlaczego więc bagatelizujemy rolę tekstów, które zamieszczamy?

Tekst napisany ciurkiem czyta się trudno, bo nasz mózg się nudzi. Poza tym – tekst  taki zlewa się, trzeba się bardziej skupić aby przenosić wzrok do właściwej linijki – a to jest męczące 😉 «Dlatego jeśli nie chcesz, aby czytelnicy faktycznie czytali Twoje opisy lub posty – daj ich mózgom rozrywkę. Użyj akapitów, przerw w tekście, wypunktowań. Ułóż z tekstu historię. Wróć myślami do lekcji polskiego 😉 O ile nie jesteś biologiem, to to, w przeciwieństwie do tego, z czego się składa pantofelek, bardzo Ci się przyda.

Powodzenia 🙂

⭐️ Sprawdź TUTAJ, jak możemy pracować nad Twoim profilem na LinkedIn

Przewiń do góry

Czy zdążysz?
ostatnie sztuki mojej książki!

Zaufanie jest walutą przyszłości, dzięki której realizujesz swoje cele. 

Zaufanie wielu możesz zdobyć, jeśli będziesz umiejętnie budował swoją markę osobistą.

Moja książka „Wizerunek w social media” jest przewodnikiem, który przeprowadzi Cię przez cały proces. Zostały ostatnie sztuki, a nie będzie trzeciego wydania.

Sprawdź teraz!