fbpx
Ograniczasz się do wpisania stanowisk Anna Maria Wisniuewska

Błędy na LinkedIn: #3 Ograniczasz się do wpisania stanowisk

Szykujesz się na randkę… Długo wyczekiwaną, więc czujesz lekkie podekscytowanie. Spotykacie się, lecz na każde zadane przez Ciebie pytanie druga strona odpowiada zdawkowo „Tak”. „Nie”, „Nie wiem”. Myślisz sobie: „Hmm, to chyba nie był najlepszy wybór…”

Lubię to porównanie – spotkań na LinkedIn do randek 😉 Bo, jakby nie patrzeć, jest dość sporo podobieństw (o tym może innym razem). Ale wróćmy do Twojej randki. Jak się CZUJESZ gdy chcesz się o drugiej stronie czegoś dowiedzieć, ale w odpowiedzi dostajesz tylko zdawkowe informacje? To zachęca Cię do dalszych kontaktów czy nie?

Zgaduję, że raczej nie. Sama bym się zniechęciła. I tutaj właśnie pojawia się paralela do LinkedIn 😉 Bo tak właśnie możemy czuć się, gdy wchodzimy na czyjś profil i jedyne, co widzimy, to lakonicznie uzupełnione nazwy stanowisk. Ani podsumowania, ani opisu, czym dana osoba się zajmuje. Nie mówiąc już o bardziej ludzkich szczegółach, które pozwalają dać się poznać tej osobie jako człowiek. 

Jakiś czas temu miałam rozmowę z pewną osobą, która w swoim przekonaniu miała „bardzo szczegółowo uzupełniony profil”. Wiedziona ciekawością weszłam i to, co zobaczyłam wprawiło mnie w lekką konsternację – otóż przy każdym stanowisku był co prawda opis, ale było to zdanie, maksymalnie dwa. Ktoś może rzec – „ale może to wystarczyło? Czasem nie trzeba wielkiego tekstu, aby trafić w sedno.” 

Błędy na LinkedIn: #3 Ograniczasz się do wpisania stanowisk

Każdy z nas jest inny, inaczej postrzega świat. Być może komuś to wystarczy. Ale gdy sama tworzę profile moim klientom, zastanawiam się – czym odróżnię profil mojego Klienta od setek (tysięcy?) LinkedInów osób o tym samym profilu działalności? I czy tu jedno zdanie wystarczy? Moim zdaniem, w 99,9% przypadków –  nie wystarczy. 

Dlatego, jeśli chcesz się wyróżnić, zadbaj  o to, aby osoba przychodząca na Twój profil nie została z niedosytem. Aby nie przeszło jej przez myśl, że „To chyba nie jest najlepszy wybór…” 😉 Powodzenia!

Sprawdź, jak możemy pracować nad Twoim profilem: LinkedIn Concierge

Przewiń do góry

Czy zdążysz?
ostatnie sztuki mojej książki!

Zaufanie jest walutą przyszłości, dzięki której realizujesz swoje cele. 

Zaufanie wielu możesz zdobyć, jeśli będziesz umiejętnie budował swoją markę osobistą.

Moja książka „Wizerunek w social media” jest przewodnikiem, który przeprowadzi Cię przez cały proces. Zostały ostatnie sztuki, a nie będzie trzeciego wydania.

Sprawdź teraz!