fbpx

LinkedIn

1 Błędy na LInkedin Anna-Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #1 Stawianie się w centrum

Oto krótki poradnikowy artykuł, który otwiera całą serię artykułów pt. „Błędy na LinkedIn”. W pierwszej kolejności opowiem Ci, jakie podejście do tworzenia opisów i treści może utrudnić Ci osiąganie celów w tym serwisie. W wielu poradnikach sprzedażowych uczą, aby zwracać się do klientów po imieniu. Dlaczego? Bo dźwięk naszego imienia jest dla nas najpiękniejszą melodią. To właśnie je wychwycimy najszybciej, nawet niezbyt wyraźnie słysząc czyjąś wypowiedź. …

Błędy na LinkedIn: #1 Stawianie się w centrum Czytaj dalej »

linkedin serwis inforemacyjny anna maria wiśniewska

Jak zrobić z LinkedIn osobisty serwis informacyjny?

Według badania* przeprowadzonego w 2019 r. lekko ponad 45% osób na #LinkedIn jest skrytoczytaczami. Oznacza to, że niemal POŁOWA z nas, z osób w tym serwisie, jedynie obserwuje to, co inni tam publikują, nie dając „złamanego lajka” 😉 Zostawię teraz to, co to znaczy dla tworzących. Ale do czego takie skrytoczytanie prowadzi samych skrytoczytaczy? 😉 konsewkencje pozostawania w cieniu Przede wszystkim do tego, że sami siebie pozbawiają nowych, …

Jak zrobić z LinkedIn osobisty serwis informacyjny? Czytaj dalej »

"LinkedIn to nie Facebook!" - jak dostosowywać treści?

„LinkedIn to nie Facebook!” – jak dostosowywać treści?

Ile razy spotkaliście się z kimś, kto wrzucał na LI głupie, spamowe treści, rodem z naszego ogólnoświatowego “śmietnika” – Facebooka? 😉 Samo się wtedy ciśnie na usta “LinkedIn to nie Facebook!!!”. i jak to w pełni rozumiem – sama wiele razy zżymałam się za spam na LI. Jednak jest też nieco inny kontekst tego wyrażenia, a dotyczy koncepcji siebie na każdym z serwisów społecznościowych. Jak można wywnioskować z mojego wstępu, ale też …

„LinkedIn to nie Facebook!” – jak dostosowywać treści? Czytaj dalej »

Jak pozyskać klientów na LinkedIn Anna-Maria Wiśniewska

WOW! Jak łatwo pozyskać klientów na LinkedIn?

Dzisiaj chcę pokazać Wam funkcję na LinkedIn (funkcję, nie funkcjonalność!), z której prawdopodobnie nie korzystacie, a więc omija Was naprawdę sporo szans na ciekawe kontakty i deale. O czym mowa? O tzw. „Poradach nt. kariery”, które każdy z nas można znaleźć na swoim profilu, na „Twojej tablicy”. „Porada nt. kariery” to opcja, dzięki której możemy podzielić się z innymi swoją wiedzą. Działa to w ten sposób, że użytkownicy LinkedIn piszą swoje zapytania wysyłając je „w eter” i czekają, aż ktoś …

WOW! Jak łatwo pozyskać klientów na LinkedIn? Czytaj dalej »

po co mnie ten linkedin Anna maria wiśniewska

Po co mnie ten LinkedIn?

Konta na LinkedIn mieć nie będę, bo każdy może sobie przecież tam napisać, co zechce. Widział to kto, same dyrektory i menedżery, z ASAPami i SKEDŻULami, w najlepszym przypadku kołcze i kołczany. Do roboty by się wzięli, a nie laurki sobie w internetach wystawiają. Jak ktoś umie i wie, to do niego sami się zgłoszą, dojdą, dopytają. Jak ktoś się chwalić musi, to znaczy że wcale taki dobry nie jest. I poczucie własnej wartości ma …

Po co mnie ten LinkedIn? Czytaj dalej »

Przewiń do góry

Czy zdążysz?
ostatnie sztuki mojej książki!

Zaufanie jest walutą przyszłości, dzięki której realizujesz swoje cele. 

Zaufanie wielu możesz zdobyć, jeśli będziesz umiejętnie budował swoją markę osobistą.

Moja książka „Wizerunek w social media” jest przewodnikiem, który przeprowadzi Cię przez cały proces. Zostały ostatnie sztuki, a nie będzie trzeciego wydania.

Sprawdź teraz!