LinkedIn

"LinkedIn to nie Facebook!" - jak dostosowywać treści?

“LinkedIn to nie Facebook!” – jak dostosowywać treści?

Ile razy spotkaliście się z kimś, kto wrzucał na LI głupie, spamowe treści, rodem z naszego ogólnoświatowego “śmietnika” – Facebooka? 😉 Samo się wtedy ciśnie na usta “LinkedIn to nie Facebook!!!”. i jak to w pełni rozumiem – sama wiele razy zżymałam się za spam na LI. Jednak jest też nieco inny kontekst tego wyrażenia, a dotyczy koncepcji siebie na każdym z serwisów społecznościowych. Jak można wywnioskować z mojego wstępu, ale też …

“LinkedIn to nie Facebook!” – jak dostosowywać treści? Czytaj dalej »

Jak pozyskać klientów na LinkedIn Anna-Maria Wiśniewska

WOW! Jak łatwo pozyskać klientów na LinkedIn?

Dzisiaj chcę pokazać Wam funkcję na LinkedIn (funkcję, nie funkcjonalność!), z której prawdopodobnie nie korzystacie, a więc omija Was naprawdę sporo szans na ciekawe kontakty i deale. O czym mowa? O tzw. “Poradach nt. kariery”, które każdy z nas można znaleźć na swoim profilu, na “Twojej tablicy”. “Porada nt. kariery” to opcja, dzięki której możemy podzielić się z innymi swoją wiedzą. Działa to w ten sposób, że użytkownicy LinkedIn piszą swoje zapytania wysyłając je “w eter” i czekają, …

WOW! Jak łatwo pozyskać klientów na LinkedIn? Czytaj dalej »

LinkedIn Anna-Maria Wiśniewska

Po co mnie ten LinkedIn?

Konta na LinkedIn mieć nie będę, bo każdy może sobie przecież tam napisać, co zechce. Widział to kto, same dyrektory i menedżery, z ASAPami i SKEDŻULami, w najlepszym przypadku kołcze i kołczany. Do roboty by się wzięli, a nie laurki sobie w internetach wystawiają. Jak ktoś umie i wie, to do niego sami się zgłoszą, dojdą, dopytają. Jak ktoś się chwalić musi, to znaczy że wcale taki dobry nie jest. I poczucie własnej wartości ma …

Po co mnie ten LinkedIn? Czytaj dalej »

Przewiń do góry