fbpx

LinkedIn

wyróżniający się nagłówek na swoim profilu na LinkedIn Anna-Maria Wiśniewska

Jak stworzyć wyróżniający Cię nagłówek na LinkedIn? 3 kroki

Jak stworzyć świetny, wyróżniający Cię nagłówek na swoim profilu na LinkedIn? Taki, który zaciekawi ale też poda najważniejsze z Twojego punktu widzenia informacje? Zapraszam do zapoznania się z moją propozycją. Jedynymi 4 informacjami, jakie widzimy o drugiej osobie na LinkedIn zanim wejdziemy w jej profil (czyli np. gdy ta osoba coś skomentuje) jest jej: ✔️ […]

Jak stworzyć wyróżniający Cię nagłówek na LinkedIn? 3 kroki Czytaj dalej »

150 tys. organicznego zasięgu? tak! - wywiad z ratownikiem, karolem bączkowskim 1

150 tys. organicznego zasięgu? tak! – wywiad z ratownikiem, karolem bączkowskim

Karol Bączkowski – ratownik medyczny i trener pierwszej pomocy, którego organiczne zasięgi na LinkedIn dochodzą nawet do 800 tysięcy (a średnie – ok. 150 tys.), uśredniona liczba samych reakcji pod treściami to pół tysiąca, a liczba obserwujących konto to ponad 25,700. Jak osiągnęła to osoba, której działalność – na pierwszy rzut oka – nie kojarzy

150 tys. organicznego zasięgu? tak! – wywiad z ratownikiem, karolem bączkowskim Czytaj dalej »

Przepisujesz (niemal) 1:1 treść z CV do LinkedIn Anna Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #6 Przepisujesz (niemal) 1:1 treść z CV do LinkedIn

Kopiowałeś kiedyś tekst z PDF do Worda? To pewnie wiesz, że wszystko się najczęściej rozjeżdża. Ech, to uczucie irytacji… No tak, mimo, że w wielu aspektach podobne, to są to dwa różne formaty. I ja właśnie chciałabym dokonać pewnego porównania: PDF do CV, a Worda do LinkedIn. Gdzie PDF to sztywna, standardowo niezmienna forma, a

Błędy na LinkedIn: #6 Przepisujesz (niemal) 1:1 treść z CV do LinkedIn Czytaj dalej »

Błędy na LinkedIn: #5 Rozpoczynasz wypełnianie swojego profilu od nagłówka Anna Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #5 Rozpoczynasz wypełnianie swojego profilu od nagłówka

Czy wiesz, że pisząc książkę wstęp dodaje się na końcu? Jak myślisz, dlaczego? Jest tak, ponieważ treść książki się kształtuje z czasem. Niezależnie, czy jest to powieść czy książka naukowa, dopiero po jej ukończeniu można napisać wstęp, który będzie dobrą zapowiedzią, czego czytelnik dowie się ze środka. Wiem, bo sama napisałam przecież książkę („Twój wizerunek

Błędy na LinkedIn: #5 Rozpoczynasz wypełnianie swojego profilu od nagłówka Czytaj dalej »

Tworzysz profil od razu w serwisie Anna-Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #4 Tworzysz profil od razu w serwisie

Zamknij na chwilę oczy i przypomnij sobie lekcję polskiego i Twoje pierwsze wypracowanie. Czy pamiętasz, co mówiła nauczycielka? Że zeszyt jest „świętością” i zanim coś w nim napiszesz, zapisuj swoje wersje próbne „na brudno”, aby gotowy tekst móc przepisać „na czysto” 🙂 Niezależnie czy Cię to denerwowało czy też nie, miało to swoje konkretne cele,

Błędy na LinkedIn: #4 Tworzysz profil od razu w serwisie Czytaj dalej »

Ograniczasz się do wpisania stanowisk Anna Maria Wisniuewska

Błędy na LinkedIn: #3 Ograniczasz się do wpisania stanowisk

Szykujesz się na randkę… Długo wyczekiwaną, więc czujesz lekkie podekscytowanie. Spotykacie się, lecz na każde zadane przez Ciebie pytanie druga strona odpowiada zdawkowo „Tak”. „Nie”, „Nie wiem”. Myślisz sobie: „Hmm, to chyba nie był najlepszy wybór…” Lubię to porównanie – spotkań na LinkedIn do randek 😉 Bo, jakby nie patrzeć, jest dość sporo podobieństw (o

Błędy na LinkedIn: #3 Ograniczasz się do wpisania stanowisk Czytaj dalej »

2 Błędy na LInkedin Anna Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #2 Nietworzenie profilu pod konkretną grupę

Na ulicy leży człowiek, jest nieprzytomny. Obok przechodzą ludzie, nie zwracając na niego uwagi. Jako jedyny o zimnej krwi podchodzisz i wiesz, że trzeba zrobić RKO, ale ktoś musi wezwać karetkę. Co robisz? a) wołasz: „niech ktoś wezwie pomoc!”, czyb) wskazujesz na konkretną osobę i mówisz: „Pani w czerwonej sukience, proszę zadzwonić pod 112” Ten

Błędy na LinkedIn: #2 Nietworzenie profilu pod konkretną grupę Czytaj dalej »

1 Błędy na LInkedin Anna-Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #1 Stawianie się w centrum

Oto krótki poradnikowy artykuł, który otwiera całą serię artykułów pt. „Błędy na LinkedIn”. W pierwszej kolejności opowiem Ci, jakie podejście do tworzenia opisów i treści może utrudnić Ci osiąganie celów w tym serwisie. W wielu poradnikach sprzedażowych uczą, aby zwracać się do klientów po imieniu. Dlaczego? Bo dźwięk naszego imienia jest dla nas najpiękniejszą melodią.

Błędy na LinkedIn: #1 Stawianie się w centrum Czytaj dalej »

linkedin serwis inforemacyjny anna maria wiśniewska

Jak zrobić z LinkedIn osobisty serwis informacyjny?

Według badania* przeprowadzonego w 2019 r. lekko ponad 45% osób na #LinkedIn jest skrytoczytaczami. Oznacza to, że niemal POŁOWA z nas, z osób w tym serwisie, jedynie obserwuje to, co inni tam publikują, nie dając „złamanego lajka” 😉 Zostawię teraz to, co to znaczy dla tworzących. Ale do czego takie skrytoczytanie prowadzi samych skrytoczytaczy? 😉

Jak zrobić z LinkedIn osobisty serwis informacyjny? Czytaj dalej »

"LinkedIn to nie Facebook!" - jak dostosowywać treści?

„LinkedIn to nie Facebook!” – jak dostosowywać treści?

Ile razy spotkaliście się z kimś, kto wrzucał na LI głupie, spamowe treści, rodem z naszego ogólnoświatowego “śmietnika” – Facebooka? 😉 Samo się wtedy ciśnie na usta “LinkedIn to nie Facebook!!!”. i jak to w pełni rozumiem – sama wiele razy zżymałam się za spam na LI. Jednak jest też nieco inny kontekst tego wyrażenia,

„LinkedIn to nie Facebook!” – jak dostosowywać treści? Czytaj dalej »

Scroll to Top

Kurs online

LinkedIn

w 7 krokach

Anna-Maria Wiśniewska

Jeśli od pracy 1:1 wolisz pracę własnym tempem, sprawdź mój kurs online! Wykorzystaj moc swojej marki do osiągania celów zawodowych.