fbpx

social media

Dlaczego Twitter nie jest tak popularny w Polsce, jak w USA?

Powody czasami są niebywale prozaiczne… Nie, nie chodzi tutaj o to, ze Polacy czegoś „nie rozumieją” albo ze komunikacja na Twitterze jest dla nas po prostu za trudna (bo trudna jest, mam tego dowody podczas moim rozmów z klientami. Ale to nie jest dominujący powód). Przecież mamy przykłady influencerów, którzy radzą sobie znakomicie. Natomiast… Pomyślcie […]

Dlaczego Twitter nie jest tak popularny w Polsce, jak w USA? Czytaj dalej »

Obecność marki w Internecie – gdzie jest Twoja?

Czy ktoś z Was kiedykolwiek zauważył, że są różne miejsca, w których marka może przebywać w Internecie? Chodzi mi o to, jak może „przedostać się na salony”, czyli w ogóle zaistnieć w sieci. Są 3 aktywności, które jej to umożliwiają, a ilustruje to poniższa infografika. Jak sądzicie, która z powyższych pozycji jest najbardziej wartościowa dla samej

Obecność marki w Internecie – gdzie jest Twoja? Czytaj dalej »

Alfabet mediów społecznościowych. B jak blog.

Idziemy dalej z Alfabetem social mediów. Masz już bloga? Czy wiesz, że posiadanie wartościowego bloga na stronie daje wymierne korzyści dla Ciebie i Twojej marki? W tym video zabrałam najważniejsze  informacje dotyczące prowadzenia bloga. Oczywiście, oprócz korzyści tam wymienionych istnieje mnóstwo innych… Pytanie brzmi – czy znajdujesz jakieś dla siebie? Podziel się nimi ze mną w komentarzach,

Alfabet mediów społecznościowych. B jak blog. Czytaj dalej »

Spełniam życzenia! :)

… te socialmediowe!  Przygotowuję dla Was cykl szkoleń – chciałabym, abyście mieli wiedzę o mediach społecznościowych poukładaną i podzieloną na łatwo przyswajalne porcje. Dlatego potrzebuję Waszej pomocy – co chcielibyście wiedzieć o SM, jakie są Wasze codzienne wyzwania? Piszcie w komentarzach lub na prv – autor najciekawszego (i zaraz najbardziej merytorycznego) komentarza otrzyma ode mnie

Spełniam życzenia! :) Czytaj dalej »

Naga prawda o działaniach w social mediach (cz. 3) – rozmowa z Piotrem Chmielewskim

To już trzecia i ostatnia rozmowa z serii specjalistów od mediów społecznościowych. Dziś goszczę Piotra Chmielewskiego, założyciela agencji Social Media Now, który jest doradcą i szkoleniowcem. Od 2010 roku przeprowadził ponad 500 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. W jego zajęciach biorą udział marketingowcy, przedsiębiorcy oraz pracownicy agencji marketingowych, których celem jest optymalizacja działań reklamowych w

Naga prawda o działaniach w social mediach (cz. 3) – rozmowa z Piotrem Chmielewskim Czytaj dalej »

Scroll to Top

Kurs online

LinkedIn

w 7 krokach

Anna-Maria Wiśniewska

Jeśli od pracy 1:1 wolisz pracę własnym tempem, sprawdź mój kurs online! Wykorzystaj moc swojej marki do osiągania celów zawodowych.