fbpx

social media

social selling wizerunek firmy pracownika

Osobny profil zawodowy w SM – dlaczego to NIE działa?

Czy Ty lub Twój pracownik ma w sobie dwie osobowości? To pytanie (oczywiście żartem) nasuwa mi się zawsze, kiedy ze strony rozmówcy pada: “Chciałbym stworzyć sobie osobny profil zawodowy. Taki, że imię, nazwisko i stanowisko. I tam bym wrzucał, co robię w pracy i dodawał ludzi. I moi pracownicy też żeby taki mieli”. Postawmy więc […]

Osobny profil zawodowy w SM – dlaczego to NIE działa? Czytaj dalej »

"LinkedIn to nie Facebook!" - jak dostosowywać treści?

„LinkedIn to nie Facebook!” – jak dostosowywać treści?

Ile razy spotkaliście się z kimś, kto wrzucał na LI głupie, spamowe treści, rodem z naszego ogólnoświatowego “śmietnika” – Facebooka? 😉 Samo się wtedy ciśnie na usta “LinkedIn to nie Facebook!!!”. i jak to w pełni rozumiem – sama wiele razy zżymałam się za spam na LI. Jednak jest też nieco inny kontekst tego wyrażenia,

„LinkedIn to nie Facebook!” – jak dostosowywać treści? Czytaj dalej »

zdjęcie w tle Anna-Maria Wiśniewska

Jak wykonać zdjęcie w tle, by była widoczna cała treść?

Podczas moich szkoleń, a także różnych live’ów, wielokrotnie podkreślam, jak ważne jest zadbanie o takie wykonanie zdjęcia w tle, by prawidłowo wyświetlało się na smartfonach. Jest to przecież jedna z pierwszych rzeczy, na jaką zwracamy uwagę po wejściu na czyjś profil czy fanpage. A, jak się okazuje, to wciąż stanowi wyzwanie. Zaraz zdradzę Ci cały

Jak wykonać zdjęcie w tle, by była widoczna cała treść? Czytaj dalej »

Kim jestem i jakie role pełnię w życiu?

Przede wszystkim chciałam Ci bardzo podziękować, że ze mną jesteś. Szczególnie, jeśli zaangażowałeś się w moją akcję pozyskania 2000 polubień mojego fanpage’a Wizerunek w social media. Obiecałam w zamian za tę pomoc podrozdział mojej książki – Kim jestem i jakie role pełnię w życiu? Poniżej go wklejam, natomiast chciałam jeszcze dać Ci słowo wprowadzenia, abyś

Kim jestem i jakie role pełnię w życiu? Czytaj dalej »

Jak, w kilka minut, poprawić bezpieczeństwo swojego profilu na Facebooku?

Wyciekające treści to przyczyna największych skandalów, zwolnień dyscyplinarnych lub innych niepowodzeń, które pojawiły się, bo to, co opublikowaliśmy w social media zobaczyły osoby, które tego zobaczyć nie powinny. Przypadki takie można mnożyć – niektóre są naprawdę zabawne, lecz niektóre smutne czy wręcz oburzające. Jednak jakiekolwiek by one nie były,  chyba nikt z nas nie chce

Jak, w kilka minut, poprawić bezpieczeństwo swojego profilu na Facebooku? Czytaj dalej »

Anna-Maria Wiśniewska jak stworzyć konto firmowe na Instagramie ?

Jak stworzyć konto firmowe na Instagramie?

W końcu jest. Tyle na nie czekaliśmy, więc mamy z czego być zadowoleni. Zastanawiałam się, czy w ogóle robić ten wpis, bo pojawiło się już sporo artykułów opisujących nową funkcję. Ale pewna droga mi osoba zadała mi pytanie o to, jak stworzyć konto firmowe na Instagramie (IG), i, gdy zaczęłam jej tłumaczyć to okazało się, że

Jak stworzyć konto firmowe na Instagramie? Czytaj dalej »

Anna-Maria Wiśniewska jak nie promować MLM w social media

Jak (nie)promować MLM w social mediach?

Temat jest trudny i dość kontrowersyjny. Multi-level marketing ma swoich wyznawców i zagorzałych przeciwników, niewiele jest osób, które mają stosunek ambiwalentny, a to chyba czyni ten case jeszcze ciekawszym, zgadzasz się? 😉 Przeglądając profile i fanpage’e osób zajmujących się MLMami doszłam do wniosku, że część hejtu, jaka spływa na nich jest wytłumaczalna – winny jest sposób

Jak (nie)promować MLM w social mediach? Czytaj dalej »

social media Anna-Maria Wiśniewska

Narzędzia do jednoczesnego publikowania – za i przeciw

Jakiś czas temu na moim fanpage’u zamieściłam grafikę, na której podawałam, z jakich narzędzi można skorzystać, aby móc publikować automatycznie w różnych serwisach społecznościowych, gdyż to pytanie bardzo często pada z Waszych ust. Chwilę później otworzyłam panel dyskusyjny, którego tematem były narzędzia do jednoczesnego publikowania – za i przeciw takim rozwiązaniom. Zachęcałam Was do wypowiadania się na ten

Narzędzia do jednoczesnego publikowania – za i przeciw Czytaj dalej »

Scroll to Top

Kurs online

LinkedIn

w 7 krokach

Anna-Maria Wiśniewska

Jeśli od pracy 1:1 wolisz pracę własnym tempem, sprawdź mój kurs online! Wykorzystaj moc swojej marki do osiągania celów zawodowych.