fbpx

z życia wzięte

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach?

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach?

“Jestem rozczarowany pani zachowaniem…”“Przestaję obserwować Wasz fanpage!”“Cóż za brak profesjonalizmu! Wciskanie nam swoich poglądów jest nie na miejscu!” Od chwili wydania wyroku TK w kwestii zakazu aborcji przyglądam się dyskursowi w Internecie. Chyba nie trudno stwierdzić, że społeczeństwo czyli MY, a przynajmniej znaczna jego część, w końcu doszliśmy do granic wściekłości (choć powinno stać się to już dawno i nie chcę tu wchodzić w kwestie patrzenia przez palce na wcześniejsze działania rządu, a także na to, że czas pandemii …

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach? Czytaj dalej »

11 Pozytywne skutki pandemii

11 pozytywnych skutków pandemii: sprawdź, co możesz zyskać

Kiedy zaczynam pracować z nowymi klientami, jedno z pierwszych pytań, jakie teraz zadaję, to:  “Jak Twoja praca zmieniła się w czasie pandemii? Jak to wpływa na Twoją działalność?”. Ostatnio otrzymałam bardzo budującą odpowiedź:  Nie mogłam podpisywać umów bez fizycznego spotkania z klientem – teraz mogę.  Pociągnęłam więc temat dalej i zapytałam: “Jakie widzisz z tej zmiany korzyści?” I otrzymałam odpowiedź: Mogę zwiększyć zasięg na ogólnokrajowy, zaoszczędzę mnóstwo czasu – nie muszę jechać …

11 pozytywnych skutków pandemii: sprawdź, co możesz zyskać Czytaj dalej »

Anna-Maria Wiśniewska odpowiedzialność

A co, jeśli ktoś straci życie pod wpływem Twojego wpisu…

Nie, ten tytuł nie jest clickbait-em. Jest zapowiedzią jak najbardziej realnego scenariusza. Zapraszam do lektury. Wszyscy jesteśmy owcami (tak, to parafraza, a do tego celowa generalizacja, nie obrażaj się). Bo chyba każdemu z nas zdarzyło się pójść za czyjąś opinią, powtórzyć ją jak własną – skądś przecież czerpiemy wiedzę. Kiedyś (bardzo dawno) robiliśmy to z książek, z uczelni, od starszych wiekiem, dzisiaj doszedł do tego Internet i – dla …

A co, jeśli ktoś straci życie pod wpływem Twojego wpisu… Czytaj dalej »

wizerunek media społecznościowe Anna-Maria Wiśniewska

Case study: gdy odkryta tajemnica staje się game-changerem

Kiedy przychodzą do mnie Klienci, to często pierwsze, co słyszę, to jest „Chciałbym popracować nad swoim wizerunkiem”. Jak się zapewne domyślacie, jest to temat bardzo szeroki i moim zadaniem jest, aby dowiedzieć się, czego Klient tak naprawdę potrzebuje. A tylko dzięki dociekliwości mogą czasem wyniknąć bardzo nieoczekiwane kwestie, które rzutują nie tylko na wizerunek, ale też na cały biznes klienta. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami historią, która bardzo dobrze obrazuje …

Case study: gdy odkryta tajemnica staje się game-changerem Czytaj dalej »

po co mnie ten linkedin Anna maria wiśniewska

Po co mnie ten LinkedIn?

Konta na LinkedIn mieć nie będę, bo każdy może sobie przecież tam napisać, co zechce. Widział to kto, same dyrektory i menedżery, z ASAPami i SKEDŻULami, w najlepszym przypadku kołcze i kołczany. Do roboty by się wzięli, a nie laurki sobie w internetach wystawiają. Jak ktoś umie i wie, to do niego sami się zgłoszą, dojdą, dopytają. Jak ktoś się chwalić musi, to znaczy że wcale taki dobry nie jest. I poczucie własnej wartości ma …

Po co mnie ten LinkedIn? Czytaj dalej »

Anna-Maria Wiśniewska zazdrość

Jak sobie radzić z przejawami zazdrości?

Nie wiem, czy to jakaś konfiguracja gwiazd jest, czy też co 10 lat (podobnoż) przychodzi czas na przetasowanie w życiu człowieka, ale ostatnio przydarzyło się mi kilka sytuacji, z których wyciągnęłam lekcję, a którą zapragnęłam się z Wami podzielić. Uważam, że w sytuacji, kiedy buduje się swoją markę, robi się wszystko, aby dać ludziom coś fajnego, przydatnego, wartościowego, łatwo można podupaść na duchu z przyczyny prostej – niezdrowej zazdrości. Jak …

Jak sobie radzić z przejawami zazdrości? Czytaj dalej »

Przewiń do góry

Czy zdążysz?
ostatnie sztuki mojej książki!

Zaufanie jest walutą przyszłości, dzięki której realizujesz swoje cele. 

Zaufanie wielu możesz zdobyć, jeśli będziesz umiejętnie budował swoją markę osobistą.

Moja książka „Wizerunek w social media” jest przewodnikiem, który przeprowadzi Cię przez cały proces. Zostały ostatnie sztuki, a nie będzie trzeciego wydania.

Sprawdź teraz!