fbpx

wizerunek

Kreowanie wizerunku Anna-Maria Wiśniewska

Skuteczne kreowanie wizerunku: 3 największe obiekcje

Jesteś osobą, która ostrożnie podchodzi do kwestii personal brandingu? Być może ktoś obiecywał Ci gruszki na wierzbie i się do tego zraziłeś? Albo też uważasz, że budowanie marki jest Ci niepotrzebne? Niezależnie od powodów, jeśli wciąż jesteś nieprzekonany, czy to jest coś, o co powinieneś zadbać, zapraszam do lektury artykułu „Skuteczne kreowanie wizerunku: największe obiekcje” (cz. 1). Po co mi w ogóle budowanie personal brandu? Można powiedzieć – no to jak …

Skuteczne kreowanie wizerunku: 3 największe obiekcje Czytaj dalej »

Skuteczne kreowanie wizerunku: wyznaczanie celów

Skuteczne kreowanie wizerunku: wyznaczanie celów

Gdzieś ostatnio przeczytałam ciekawy tekst. Brzmiał mniej więcej „Uważam, że jest zupełnie w porządku to, że ktoś w życiu nie ma celów, a po prostu dryfuje przez nie z radością witając przydarzające się okazje”. Ponieważ jestem wielką orędowniczką posiadania celów, bo uważam, że jak się ich nie ma, trudno dojść gdziekolwiek, na początku, po przeczytaniu tego cytatu nieco się wewnętrznie najeżyłam. „Ale jak to, że w życiu, tak żyć pomijając wyznaczanie celów? …

Skuteczne kreowanie wizerunku: wyznaczanie celów Czytaj dalej »

Jak kreować wizerunek w sieci w zgodzie ze sobą 1

Jak kreować wizerunek w sieci w zgodzie ze sobą

Co masz zrobić, aby zbudować spójną, autentyczną i skuteczną markę osobistą pozostając jednocześnie sobą, robiąc to lekko, bez spinania się? Tytuł tego artykułu to „Jak kreować wizerunek w zgodzie ze sobą”. Koniec tego zdania jest bardzo ważny – bo definiuje całą moją filozofię pracy. Dążę do tego, aby wszystko co robię ja sama, a także co doradzam swoich klientom, było… „odpowiednie”. Dlaczego? Bo …

Jak kreować wizerunek w sieci w zgodzie ze sobą Czytaj dalej »

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach?

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach?

“Jestem rozczarowany pani zachowaniem…”“Przestaję obserwować Wasz fanpage!”“Cóż za brak profesjonalizmu! Wciskanie nam swoich poglądów jest nie na miejscu!” Od chwili wydania wyroku TK w kwestii zakazu aborcji przyglądam się dyskursowi w Internecie. Chyba nie trudno stwierdzić, że społeczeństwo czyli MY, a przynajmniej znaczna jego część, w końcu doszliśmy do granic wściekłości (choć powinno stać się to już dawno i nie chcę tu wchodzić w kwestie patrzenia przez palce na wcześniejsze działania rządu, a także na to, że czas pandemii …

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach? Czytaj dalej »

Jak robić selfie Anna-Maria Wiśniewska

Jak robić biznesowe selfie? 10 zasad do wdrożenia

Czy zastanawialiście się kiedyś nad ewolucją selfie? 😉 Chyba każdy pamięta “fotki z dziubkiem”, z których się podśmiechiwaliśmy. Wkrótce jednak selfie stało się coraz bardziej akceptowalnym sposobem na uwiecznianie chwil (zauważcie, jakie to ciekawe zjawisko – niemal całkowicie wyparło ono dawniejszą formę autografu w kształcie odręcznego podpisu!), kolejno weszło także na salony biznesowe. Dziś jest skutecznym środkiem na przyciągnięcie uwagi – nie da się ukryć, że świetnie …

Jak robić biznesowe selfie? 10 zasad do wdrożenia Czytaj dalej »

Jak dobrze przygotować się do sesji biznesowej?

Jak dobrze przygotować się do sesji biznesowej

Przy okazji ostatniej sesji zdjęciowej powstał pomysł napisania krótkiego ale mięsistego przewodnika o tym, jak dobrze przygotować do sesji biznesowej. A przynajmniej, jak zmniejszyć ilość frustrujących rzeczy, na które, mimo wszystko, mamy wpływ (aby nie były frustrujące ;)). Dobry fotograf to podstawa, ale sami możemy też pomóc mu w osiągnięciu zamierzonego przez nas celu. jak dobrze przygotować się do sesji biznesowej Jeśli miałabym odpowiedzieć na pytanie, jak …

Jak dobrze przygotować się do sesji biznesowej Czytaj dalej »

wizerunek media społecznościowe Anna-Maria Wiśniewska

Case study: gdy odkryta tajemnica staje się game-changerem

Kiedy przychodzą do mnie Klienci, to często pierwsze, co słyszę, to jest „Chciałbym popracować nad swoim wizerunkiem”. Jak się zapewne domyślacie, jest to temat bardzo szeroki i moim zadaniem jest, aby dowiedzieć się, czego Klient tak naprawdę potrzebuje. A tylko dzięki dociekliwości mogą czasem wyniknąć bardzo nieoczekiwane kwestie, które rzutują nie tylko na wizerunek, ale też na cały biznes klienta. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami historią, która bardzo dobrze obrazuje …

Case study: gdy odkryta tajemnica staje się game-changerem Czytaj dalej »

Kim jestem i jakie role pełnię w życiu?

Przede wszystkim chciałam Ci bardzo podziękować, że ze mną jesteś. Szczególnie, jeśli zaangażowałeś się w moją akcję pozyskania 2000 polubień mojego fanpage’a Wizerunek w social media. Obiecałam w zamian za tę pomoc podrozdział mojej książki – Kim jestem i jakie role pełnię w życiu? Poniżej go wklejam, natomiast chciałam jeszcze dać Ci słowo wprowadzenia, abyś wiedział, dlaczego o tym piszę w książce dotyczącej budowania wizerunku. Workbook to tak naprawdę …

Kim jestem i jakie role pełnię w życiu? Czytaj dalej »

Anna-Maria Wiśniewska jak nie promować MLM w social media

Jak (nie)promować MLM w social mediach?

Temat jest trudny i dość kontrowersyjny. Multi-level marketing ma swoich wyznawców i zagorzałych przeciwników, niewiele jest osób, które mają stosunek ambiwalentny, a to chyba czyni ten case jeszcze ciekawszym, zgadzasz się? 😉 Przeglądając profile i fanpage’e osób zajmujących się MLMami doszłam do wniosku, że część hejtu, jaka spływa na nich jest wytłumaczalna – winny jest sposób komunikacji, jakie często obierają osoby zajmujące się marketingiem …

Jak (nie)promować MLM w social mediach? Czytaj dalej »

Przewiń do góry

Czy zdążysz?
ostatnie sztuki mojej książki!

Zaufanie jest walutą przyszłości, dzięki której realizujesz swoje cele. 

Zaufanie wielu możesz zdobyć, jeśli będziesz umiejętnie budował swoją markę osobistą.

Moja książka „Wizerunek w social media” jest przewodnikiem, który przeprowadzi Cię przez cały proces. Zostały ostatnie sztuki, a nie będzie trzeciego wydania.

Sprawdź teraz!