sprzedaż

Sprzedaż – najbardziej podniecająca rzecz, jaką możemy robić w ubraniu

Jeśli tak nie uważasz to… zainteresuj się autorem tego cytatu (Fryderyk Karzełek), a przede wszystkim zastanów się, czy sprzedajesz to, co jest dla Ciebie pasją… Sprzedaż – najbardziej podniecająca rzecz, jaką możemy robić w ubraniu to zdanie wywołujące albo krytykę albo entuzjazm, ale z pewnością nie pozostawiające bez emocji. Uwielbiasz sprzedawać i koniec! Ponieważ działałam w różnych firmach zajmujących się sprzedażą bezpośrednią, …

Sprzedaż – najbardziej podniecająca rzecz, jaką możemy robić w ubraniu Czytaj dalej »

Jak okłamuje Cię Twój własny mózg

Ponieważ nie znoszę marnować swojego cennego czasu, wykorzystuję każdą minutę do tego, by jakoś pogłębić swoją wiedzę. Puste przebiegi? Nie ma mowy. Dlatego przy czynnościach, przy których nie za bardzo mogę pracować, np. jedzenie obiadu, włączam sobie jakiś filmik (dobra, wiem, ze to niezdrowe, że powinnam się skupić na jedzeniu itd… Życie). Raz jest to Wawrzyniak, raz …

Jak okłamuje Cię Twój własny mózg Czytaj dalej »

Snapchat zmienia politykę – snapy nie będą znikać

No to dopiero się zrobiło! Coś, co do tej pory było największym wyróżnikiem, rzeczą odmienną i dotąd niespotykaną, kwestią, dla której tak chętnie niektórzy pobierali aplikację [szczególnie młodzież :)] zostaje zmieniona! Tak, Snapchat zmienia politykę – snapy nie będą znikać! Wstrząs, szok, niedowierzanie No dobrze, gwoli ścisłości – Snapchat nie rezygnuje całkowicie ze znikających snapów, a …

Snapchat zmienia politykę – snapy nie będą znikać Czytaj dalej »

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki kolorom? – wpis gościnny Łukasza Duszy z Time for Design

Łukasz Dusza – doradca wizerunkowy, pasjonat klasycznej męskiej elegancji, właściciel marki Time for Design zajmującej się męskimi oryginalnymi dodatkami. Zaprosiłam go do napisania tekstu, który pomoże Wam w kluczowym wyborze, jaki stoi przed Wami, jeśli jesteście przedsiębiorcami lub w jakiejś formie tworzycie brandy. Łukasz odpowie na tytułowe pytanie – jak zwiększyć sprzedaż dzięki kolorom. Zapraszam do lektury!   Sprzedaż i marketing …

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki kolorom? – wpis gościnny Łukasza Duszy z Time for Design Czytaj dalej »

Groch, mydło i powidło marketingu, czyli ustrzeż się błędów w promocji

Kiedy rozpoczynasz swój biznes to – wiadomo – chcesz, aby jak najszybciej się rozwinął, nabrał wiatru w żagle, aby dowiedziało się o nim jak najwięcej osób. I aby od Ciebie kupowali. Nic w tym dziwnego, tak działa handel. Ale droga na skróty, chęć przyspieszenia niektórych naturalnych procesów, to zły kierunek. I jak widzę zachowania niektórych …

Groch, mydło i powidło marketingu, czyli ustrzeż się błędów w promocji Czytaj dalej »

Tajemniczy Don Pedro biznesu, czyli jak skutecznie odstraszyć kontrahentów.

Jakiś czas temu byłam na pewnym networkingowym spotkaniu biznesowym. Z jednej strony bardzo lubię takie wydarzenia, bo można spotkać ciekawych ludzi z wielu branż i nawiązać dobre i trwałe relacje, które potem zaprocentują w biznesie. Z drugiej jednak strony mam w stosunku do nich mieszane uczucia – denerwują mnie ludzie, którzy, mówiąc kolokwialnie, idą tam …

Tajemniczy Don Pedro biznesu, czyli jak skutecznie odstraszyć kontrahentów. Czytaj dalej »

Anna-Maria Wiśniewska promocja marki na Instagramie

11 sposobów promocji marki na Instagramie

Klienci często pytają mnie, jak pozyskać więcej followersów (obserwujących) na Instagramie. Postanowiłam wykonać grafikę z zestawienie podstawowych kwestii, które niemal każda marka powinna znać i wdrożyć, jeśli chce z sukcesem zacząć komunikację w social mediach (nie tylko na Insta), a także obserwować wzrosty. Dlatego prezentuję 11 sposobów promocji marki na Instagramie, które zacznij stosować od razu! …

11 sposobów promocji marki na Instagramie Czytaj dalej »

Co ty wiesz o sprzedawaniu…

Sobotnie popołudnie, atmosfera poobiedniego lenistwa. Przy stole siedzi matka – stomatolog, ojciec – profesor na wyższej uczelni i córka – studentka V roku wydziału prawa. Po niewinnym pytaniu, na jaką aplikację zamierza wybrać się ich dziecko pada odpowiedź: – Na żadną, kochani. – Jak to, na żadną? – No cóż, dobrze wiecie, że od 2-3 …

Co ty wiesz o sprzedawaniu… Czytaj dalej »

Przewiń do góry