fbpx

PORADNIK – Czy da się niskobudżetowo nakręcić dobry filmik?

Niedawno przygotowaliśmy dla mojego Klienta – międzynarodowej firmy sprzedającej maseczki pielęgnacyjne – filmik z okazji Dnia Matki. Pokazaliśmy tym samym, że nie mając warunków rodem z Hollywood, mimo wszystko da się niskobudżetowo nakręcić dobry filmik. Jeśli i Ty chciałbyś w podobny sposób urozmaicić content marketing swojej marki, przeczytaj, czego będziesz potrzebować. Świetna ekipa To przede wszystkim! Lub […]

PORADNIK – Czy da się niskobudżetowo nakręcić dobry filmik? Czytaj dalej »

Oszuści wyłudzają dane z karty podając się za Facebooka

Dziś chciałabym napisać Ci o przypadku, który jest niezwykle niebezpieczny. Mam na myśli sytuację, gdy to oszuści wyłudzają dane z karty podając się za Facebooka. Dlaczego jest to takie groźne? Bo naprawdę trudno jest zauważyć, że to fake. A skutki mogą być bardzo poważne! SCAMopochodne Jakiś czas temu opublikowałam artykuł o SCAMie. Warto się z nim zaznajomić, bo

Oszuści wyłudzają dane z karty podając się za Facebooka Czytaj dalej »

Social Media Convent – relacja. Wiedza, plusy i minusy

Niedawno, jak część z Was zapewne zauważyła po contencie na moim fanpage’u, brałam udział w Social Media Convent, jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich eventów w tematyce social mediów.  Jest to konferencja branżowa, głównie dla osób, które zajmują się mediami społecznościowymi zawodowo, jednakże tematy były tak interesujące, że chciałabym się kilkoma z Wami podzielić. Poza tym,

Social Media Convent – relacja. Wiedza, plusy i minusy Czytaj dalej »

Podsumowanie ostatnich osiągnięć Facebooka – komentarz

Wczoraj (27.04.2016) późnym wieczorem Mark Zuckerberg opublikował podsumowanie ostatnich osiągnięć Facebooka. Jeśli ktoś z Was jeszcze nie zwrócił uwagi na niektóre funkcje, to warto się z nimi zaznajomić, by wykorzystać je w swoim biznesie. Chciałabym przedstawić Wam najważniejsze z nich wraz z odnośnikami do miejsc, gdzie możecie o nich przeczytać. Ostatnimi czasy na Facebooku: – dodane zostały

Podsumowanie ostatnich osiągnięć Facebooka – komentarz Czytaj dalej »

Jak to Robin Hood pomylił biednego z bogatym, czyli algorytm Instagrama

Jeśli używasz Instagramu do promocji swoich produktów lub usług i już przyzwyczaiłeś się, że posty ukazują się w porządku chronologicznym, to niedługo możesz się bardzo zdziwić. 15 marca magazyn The Times podał, iż Instagram ogłosił rozpoczęcie prac nad zmianą algorytmu – aby posty pokazywały się użytkownikom według popularności i związku, jaki użytkownik wykazuje z publikującym. Przykłady Najlepiej

Jak to Robin Hood pomylił biednego z bogatym, czyli algorytm Instagrama Czytaj dalej »

Jak bezpłatnie zwiększyć liczbę lajków? VIDEO

Piękna chwila za mną! Otóż mój fanpage osiągnął liczbę 1000 polubień, za co Wam bardzo dziękuję i chciałam od razu dać Wam jakąś wartość, która momentalnie przyniesie Wam korzyści. Obejrzyjcie mój film pt. „Jak bezpłatnie zwiększyć liczbę lajków?” i napiszcie mi, jakie to dało Wam rezultaty 😉

Jak bezpłatnie zwiększyć liczbę lajków? VIDEO Czytaj dalej »

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki kolorom? – wpis gościnny Łukasza Duszy z Time for Design

Łukasz Dusza – doradca wizerunkowy, pasjonat klasycznej męskiej elegancji, właściciel marki Time for Design zajmującej się męskimi oryginalnymi dodatkami. Zaprosiłam go do napisania tekstu, który pomoże Wam w kluczowym wyborze, jaki stoi przed Wami, jeśli jesteście przedsiębiorcami lub w jakiejś formie tworzycie brandy. Łukasz odpowie na tytułowe pytanie – jak zwiększyć sprzedaż dzięki kolorom. Zapraszam do lektury!   Sprzedaż i marketing

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki kolorom? – wpis gościnny Łukasza Duszy z Time for Design Czytaj dalej »

4 kroki zwiększające zaangażowanie fanów w social media

Często Klienci pytają mnie, co zrobić, aby dotrzeć do większej ilości fanów w social mediach i co zrobić, aby ich aktywność wzrosła – bez dopłacania za reklamy. Postanowiłam podzielić się z Wami moimi radami i oto 4 kroki zwiększające zaangażowanie fanów w social media. Koniecznie przetestujcie je i napiszcie mi, jakie rezultaty Wam one dały.

4 kroki zwiększające zaangażowanie fanów w social media Czytaj dalej »

Scroll to Top

Kurs online

LinkedIn

w 7 krokach

Anna-Maria Wiśniewska

Jeśli od pracy 1:1 wolisz pracę własnym tempem, sprawdź mój kurs online! Wykorzystaj moc swojej marki do osiągania celów zawodowych.