fbpx

Social media – statystyki ilościowe

Jesteście ciekawi, jak wygląda liczebność użytkowników social mediów w Polsce? Oto diagram, który porównuje Facebooka, YouTube’a, Twittera, Instagrama i Snapchata. Według mnie bardzo zaskakujący! W szczególności Twitter przed Instagramem 🙂 W ramach ciekawostki – na początku roku Facebooka odwiedziło… 20 mln Polaków! Później liczba ta spadła – stąd widoczny na diagramie wynik. Więcej informacji o […]

Social media – statystyki ilościowe Czytaj dalej »

jak usunąć profil na linkedin Anna-Maria Wiśniewska

Jak usunąć konto na LinkedIn? Przeczytaj!

Jakiś czas temu jeden z klientów zapytał mnie o to, jak usunąć konto na LinkedIn. Stwierdziłam, że jest to temat, który może stanowić wyzwanie pod kilkoma względami – po pierwsze, jak to zrobić, a po drugie, czy „zamkniecie konta”, o którym mówi LinkedIn jest tożsame z jego usunięciem. UWAGA! Jeśli chcesz zamknąć/usunąć konto, bo np.

Jak usunąć konto na LinkedIn? Przeczytaj! Czytaj dalej »

Recenzja aplikacji Sombrero od Sotrender

W grudniu 2015 roku Sotrender wypuścił aplikację, która – w zamyśle – ma pomagać przedsiębiorcom w wykorzystywaniu social mediów. Firma, która zajmuje się analizowaniem i optymalizowaniem korzystania z mediów społecznościowych, doszła do bardzo słusznego wniosku, że takie osoby jak np. samozatrudnieni, managerowie restauracji czy hoteli, a także promujący własną osobę coachowie/trenerzy, nie mają zbyt wiele czasu aby

Recenzja aplikacji Sombrero od Sotrender Czytaj dalej »

Przełączanie kont na Instagramie – w końcu dostępne!

Jest! W końcu, wyczekiwana zmiana na Instagramie, która ułatwi pracę niejednemu social media managerowi i nie tylko. Od niedawna, aby administrować różnymi kontami, nie trzeba będzie się przelogowywać. Kwestia jednego konta na Instagramie spędzała sen z powiek wielu z nas. Doskonale znam to westchnięcie i uczucie marnowanego czasu na wykonanie czynności przelogowania zwłaszcza, że Instagram

Przełączanie kont na Instagramie – w końcu dostępne! Czytaj dalej »

Bezpłatne szkolenie w Gdynia InfoBox

23 lutego o godz. 10:00 w Gdynia InfoBox przeprowadzę BEZPŁATNE szkolenie z podstawowych kwestii dot. promowania swojej działalności w social mediach. Zapraszam tych, którzy zaczynają swoją przygodę z tą kwestią. Omówię: – wagę social mediów – podstawowe serwisy przydatne do promocji – pierwsze kroki – case study. Do zobaczenia!

Bezpłatne szkolenie w Gdynia InfoBox Czytaj dalej »

Fanpage i apostrof – przyjaciele czy wrogowie?

Po sukcesie, jaki odniósł mój poprzedni wpis z grafiką dotyczącą pisowni słowa „fanpage”, postanowiłam pójść dalej ową drogą 😉 i zabawić się kwestią odmiany tego słowa. Czasami, gdy patrzę na zmagania niektórych osób przy zapisie odmian wyrazu „fanpage”, mam wrażenie, ze dla nich bohaterowie tego wpisu to najbardziej zatwardziali wrogowie 🙂 Fanpage i apostrof – przyjaciele czy

Fanpage i apostrof – przyjaciele czy wrogowie? Czytaj dalej »

Praca u podstaw, czyli pisownia słowa „fanpejdż”

Poniżej grafika obrazująca błąd, z którym walczę od dawna i mam nadzieję, że pomoże ona w poprawnej pisowni słowa „fanfejdż” (polska fonetyczna wymowa). W końcu jeśli chcemy być odbierani jako profesjonaliści, warto zadbać także o swoją poprawność językową. Otóż, kwestia z tym słowem wygląda tak, że poprawna jego forma to fanpage, czyli, rozkładając na czynniki pierwsze,

Praca u podstaw, czyli pisownia słowa „fanpejdż” Czytaj dalej »

Alfabet mediów społecznościowych. I jak Instagram

Instagram to medium często niedoceniane. Wielokrotnie słyszę, że ktoś nie może się do niego przekonać… Wtedy się śmieję, że powinien sróbować Snapchata, a od razu stwierdzi, że Insta jest cudem nad cudy 🙂 Choć według mnie jest tak w istocie. Dlatego przybliżam Wam, czym jest Insta w moim cyklu Alfabetu mediów społecznościowych. Zapraszam do próbowania

Alfabet mediów społecznościowych. I jak Instagram Czytaj dalej »

Groch, mydło i powidło marketingu, czyli ustrzeż się błędów w promocji

Kiedy rozpoczynasz swój biznes to – wiadomo – chcesz, aby jak najszybciej się rozwinął, nabrał wiatru w żagle, aby dowiedziało się o nim jak najwięcej osób. I aby od Ciebie kupowali. Nic w tym dziwnego, tak działa handel. Ale droga na skróty, chęć przyspieszenia niektórych naturalnych procesów, to zły kierunek. I jak widzę zachowania niektórych

Groch, mydło i powidło marketingu, czyli ustrzeż się błędów w promocji Czytaj dalej »

Scroll to Top

Kurs online

LinkedIn

w 7 krokach

Anna-Maria Wiśniewska

Jeśli od pracy 1:1 wolisz pracę własnym tempem, sprawdź mój kurs online! Wykorzystaj moc swojej marki do osiągania celów zawodowych.