fbpx

marketing

Spełniam życzenia! :)

… te socialmediowe!  Przygotowuję dla Was cykl szkoleń – chciałabym, abyście mieli wiedzę o mediach społecznościowych poukładaną i podzieloną na łatwo przyswajalne porcje. Dlatego potrzebuję Waszej pomocy – co chcielibyście wiedzieć o SM, jakie są Wasze codzienne wyzwania? Piszcie w komentarzach lub na prv – autor najciekawszego (i zaraz najbardziej merytorycznego) komentarza otrzyma ode mnie […]

Spełniam życzenia! :) Czytaj dalej »

Tajemniczy Don Pedro biznesu, czyli jak skutecznie odstraszyć kontrahentów.

Jakiś czas temu byłam na pewnym networkingowym spotkaniu biznesowym. Z jednej strony bardzo lubię takie wydarzenia, bo można spotkać ciekawych ludzi z wielu branż i nawiązać dobre i trwałe relacje, które potem zaprocentują w biznesie. Z drugiej jednak strony mam w stosunku do nich mieszane uczucia – denerwują mnie ludzie, którzy, mówiąc kolokwialnie, idą tam

Tajemniczy Don Pedro biznesu, czyli jak skutecznie odstraszyć kontrahentów. Czytaj dalej »

Naga prawda o działaniach w social mediach (cz. 3) – rozmowa z Piotrem Chmielewskim

To już trzecia i ostatnia rozmowa z serii specjalistów od mediów społecznościowych. Dziś goszczę Piotra Chmielewskiego, założyciela agencji Social Media Now, który jest doradcą i szkoleniowcem. Od 2010 roku przeprowadził ponad 500 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. W jego zajęciach biorą udział marketingowcy, przedsiębiorcy oraz pracownicy agencji marketingowych, których celem jest optymalizacja działań reklamowych w

Naga prawda o działaniach w social mediach (cz. 3) – rozmowa z Piotrem Chmielewskim Czytaj dalej »

Anna-Maria Wiśniewska promocja marki na Instagramie

11 sposobów promocji marki na Instagramie

Klienci często pytają mnie, jak pozyskać więcej followersów (obserwujących) na Instagramie. Postanowiłam wykonać grafikę z zestawienie podstawowych kwestii, które niemal każda marka powinna znać i wdrożyć, jeśli chce z sukcesem zacząć komunikację w social mediach (nie tylko na Insta), a także obserwować wzrosty. Dlatego prezentuję 11 sposobów promocji marki na Instagramie, które zacznij stosować od razu!

11 sposobów promocji marki na Instagramie Czytaj dalej »

Naga prawda o działaniach w social media (cz. 2) – rozmowa z Danielem Bossym

Kolejny poniedziałek i kolejna rozmowa z ekspertem od (m.in.) mediów społecznościowych. Daniel Bossy to właściciel platform edukacyjnych z zakresu sprzedaży i marketingu internetowego. Specjalista w wykorzystaniu Social Media do celów biznesowych, tworzeniu baz mailingowych oraz przeprowadzania kampanii sprzedażowych. Prowadzi liczne szkolenia na żywo oraz online. Założyciel Akademii Sukcesu, właściciel platformy mindster.pl. Dlaczego zdecydowałeś się na pracę z

Naga prawda o działaniach w social media (cz. 2) – rozmowa z Danielem Bossym Czytaj dalej »

Naga prawda o działaniach w social media, czyli 5 pytań do eksperta

Niedawno zapowiadałam cały cykl rozmów z ekspertami z różnych dziedzin. Dziś rozpoczynamy od – jakżeby inaczej – mediów społecznościowych! Na pierwszy ogień idzie Monika Czaplicka, która w branży social media działa od 8 lat. Stworzyła agecję Wobuzz, przez lata zaj­mo­wała się marketingiem szep­ta­nym oraz przy­go­to­wy­wa­niem stra­te­gii marketingowych. Pro­wa­dzi fan­page „Kry­zysy wybu­chają w week­endy” oraz bloga cza​plicka​.eu. Wydała książkę „Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media”

Naga prawda o działaniach w social media, czyli 5 pytań do eksperta Czytaj dalej »

Moja pierwsza strona internetowa (cz. 2)

Jeśli nie czytałeś jeszcze mojego poprzedniego artykułu Moja pierwsza strona internetowa (cz. 1), to jak najszybciej nadrób braki. Tutaj ukazana jest kontynuacja, czyli jakie kroki powinieneś podjąć w drugiej kolejności. Otrzymujesz ode mnie kilka propozycji. Oczywiście są to jedynie przykłady, a nie obowiązek, choć z mojego doświadczenia wynika, że braku którejkolwiek z tych rzeczy można

Moja pierwsza strona internetowa (cz. 2) Czytaj dalej »

Moja pierwsza strona internetowa (cz. 1)

Moja pierwsza strona internetowa…. to było coś! Gdy podjęłam decyzję, ze jest mi potrzebna, wiedziałam, że będzie to krok milowy dla mojej kariery. I, oczywiście, miałam rację. Pomijając fakt, że jest perfekcjonistką – wiedziałam, że dzisiaj zrobić w miarę porządną stronę jest łatwo, więc moja musi być tym bardziej dobra! Dlatego zabrałam się za przygotowania. Interesuj

Moja pierwsza strona internetowa (cz. 1) Czytaj dalej »

Scroll to Top

Kurs online

LinkedIn

w 7 krokach

Anna-Maria Wiśniewska

Jeśli od pracy 1:1 wolisz pracę własnym tempem, sprawdź mój kurs online! Wykorzystaj moc swojej marki do osiągania celów zawodowych.