fbpx
Błędy na LinkedIn: #5 Rozpoczynasz wypełnianie swojego profilu od nagłówka Anna Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #5 Rozpoczynasz wypełnianie swojego profilu od nagłówka

Czy wiesz, że pisząc książkę wstęp dodaje się na końcu? Jak myślisz, dlaczego? Jest tak, ponieważ treść książki się kształtuje z czasem. Niezależnie, czy jest to powieść czy książka naukowa, dopiero po jej ukończeniu można napisać wstęp, który będzie dobrą zapowiedzią, czego czytelnik dowie się ze środka. Wiem, bo sama napisałam przecież książkę („Twój wizerunek …

Błędy na LinkedIn: #5 Rozpoczynasz wypełnianie swojego profilu od nagłówka Czytaj dalej »

Tworzysz profil od razu w serwisie Anna-Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #4 Tworzysz profil od razu w serwisie

Zamknij na chwilę oczy i przypomnij sobie lekcję polskiego i Twoje pierwsze wypracowanie. Czy pamiętasz, co mówiła nauczycielka? Że zeszyt jest „świętością” i zanim coś w nim napiszesz, zapisuj swoje wersje próbne „na brudno”, aby gotowy tekst móc przepisać „na czysto” 🙂 Niezależnie czy Cię to denerwowało czy też nie, miało to swoje konkretne cele, …

Błędy na LinkedIn: #4 Tworzysz profil od razu w serwisie Czytaj dalej »

Ograniczasz się do wpisania stanowisk Anna Maria Wisniuewska

Błędy na LinkedIn: #3 Ograniczasz się do wpisania stanowisk

Szykujesz się na randkę… Długo wyczekiwaną, więc czujesz lekkie podekscytowanie. Spotykacie się, lecz na każde zadane przez Ciebie pytanie druga strona odpowiada zdawkowo „Tak”. „Nie”, „Nie wiem”. Myślisz sobie: „Hmm, to chyba nie był najlepszy wybór…” Lubię to porównanie – spotkań na LinkedIn do randek 😉 Bo, jakby nie patrzeć, jest dość sporo podobieństw (o …

Błędy na LinkedIn: #3 Ograniczasz się do wpisania stanowisk Czytaj dalej »

2 Błędy na LInkedin Anna Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #2 Nietworzenie profilu pod konkretną grupę

Na ulicy leży człowiek, jest nieprzytomny. Obok przechodzą ludzie, nie zwracając na niego uwagi. Jako jedyny o zimnej krwi podchodzisz i wiesz, że trzeba zrobić RKO, ale ktoś musi wezwać karetkę. Co robisz? a) wołasz: „niech ktoś wezwie pomoc!”, czyb) wskazujesz na konkretną osobę i mówisz: „Pani w czerwonej sukience, proszę zadzwonić pod 112” Ten …

Błędy na LinkedIn: #2 Nietworzenie profilu pod konkretną grupę Czytaj dalej »

1 Błędy na LInkedin Anna-Maria Wiśniewska

Błędy na LinkedIn: #1 Stawianie się w centrum

Oto krótki poradnikowy artykuł, który otwiera całą serię artykułów pt. „Błędy na LinkedIn”. W pierwszej kolejności opowiem Ci, jakie podejście do tworzenia opisów i treści może utrudnić Ci osiąganie celów w tym serwisie. W wielu poradnikach sprzedażowych uczą, aby zwracać się do klientów po imieniu. Dlaczego? Bo dźwięk naszego imienia jest dla nas najpiękniejszą melodią. …

Błędy na LinkedIn: #1 Stawianie się w centrum Czytaj dalej »

linkedin serwis inforemacyjny anna maria wiśniewska

Jak zrobić z LinkedIn osobisty serwis informacyjny?

Według badania* przeprowadzonego w 2019 r. lekko ponad 45% osób na #LinkedIn jest skrytoczytaczami. Oznacza to, że niemal POŁOWA z nas, z osób w tym serwisie, jedynie obserwuje to, co inni tam publikują, nie dając „złamanego lajka” 😉 Zostawię teraz to, co to znaczy dla tworzących. Ale do czego takie skrytoczytanie prowadzi samych skrytoczytaczy? 😉 …

Jak zrobić z LinkedIn osobisty serwis informacyjny? Czytaj dalej »

Kreowanie wizerunku Anna-Maria Wiśniewska

Skuteczne kreowanie wizerunku: 3 największe obiekcje

Jesteś osobą, która ostrożnie podchodzi do kwestii personal brandingu? Być może ktoś obiecywał Ci gruszki na wierzbie i się do tego zraziłeś? Albo też uważasz, że budowanie marki jest Ci niepotrzebne? Niezależnie od powodów, jeśli wciąż jesteś nieprzekonany, czy to jest coś, o co powinieneś zadbać, zapraszam do lektury artykułu „Skuteczne kreowanie wizerunku: największe obiekcje” …

Skuteczne kreowanie wizerunku: 3 największe obiekcje Czytaj dalej »

Skuteczne kreowanie wizerunku: wyznaczanie celów

Skuteczne kreowanie wizerunku: wyznaczanie celów

Gdzieś ostatnio przeczytałam ciekawy tekst. Brzmiał mniej więcej „Uważam, że jest zupełnie w porządku to, że ktoś w życiu nie ma celów, a po prostu dryfuje przez nie z radością witając przydarzające się okazje”. Ponieważ jestem wielką orędowniczką posiadania celów, bo uważam, że jak się ich nie ma, trudno dojść gdziekolwiek, na początku, po przeczytaniu …

Skuteczne kreowanie wizerunku: wyznaczanie celów Czytaj dalej »

Jak kreować wizerunek w sieci w zgodzie ze sobą 1

Jak kreować wizerunek w sieci w zgodzie ze sobą

Co masz zrobić, aby zbudować spójną, autentyczną i skuteczną markę osobistą pozostając jednocześnie sobą, robiąc to lekko, bez spinania się? Tytuł tego artykułu to „Jak kreować wizerunek w zgodzie ze sobą”. Koniec tego zdania jest bardzo ważny – bo definiuje całą moją filozofię pracy. Dążę do tego, aby wszystko co robię ja sama, a także …

Jak kreować wizerunek w sieci w zgodzie ze sobą Czytaj dalej »

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach?

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach?

“Jestem rozczarowany pani zachowaniem…”“Przestaję obserwować Wasz fanpage!”“Cóż za brak profesjonalizmu! Wciskanie nam swoich poglądów jest nie na miejscu!” Od chwili wydania wyroku TK w kwestii zakazu aborcji przyglądam się dyskursowi w Internecie. Chyba nie trudno stwierdzić, że społeczeństwo czyli MY, a przynajmniej znaczna jego część, w końcu doszliśmy do granic wściekłości (choć powinno stać się to już dawno i nie …

STRAJK: Czy budując wizerunek profesjonalisty mam prawo mówić o poglądach? Czytaj dalej »

Scroll to Top

Kurs online

LinkedIn

w 7 krokach

Anna-Maria Wiśniewska

Jeśli od pracy 1:1 wolisz pracę własnym tempem, sprawdź mój kurs online! Wykorzystaj moc swojej marki do osiągania celów zawodowych.